Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Marilyn Manson is helemaal niet eng! Is gewoon een goede artiest die weet waar die over zingt! Hij weet waar die over praat. Niet dat ik het allemaal eens ben met alles wat hij denkt, maar hij maakt geweldige muziek! Het is ook een shockrocker dus hij doet er ook alles aan om de "normale" mensen te shockeren. Moet zeggen dat hij de laatste tijd niet meer zo extreem is als in het verleden.
Heb nu maar ff Marilyn Manson - Disposible Teens opgezet.
Jah was Rammstein gaaf? Hadden ze weer een mooie show? Die heb ik nog nooit gezien. Zou ik opzich ook nog graag een keer willen zien. Heb haast al mijn favo bands al gezien maar deze helaas nog niet.
De show van Marilyn Manson in A'dam was ook echt super! Steeds weer andere dingen. Echt schitterend!
Nico Roelofs schreef:Jah was Rammstein gaaf? Hadden ze weer een mooie show? Die heb ik nog nooit gezien. Zou ik opzich ook nog graag een keer willen zien. Heb haast al mijn favo bands al gezien maar deze helaas nog niet.
De show van Marilyn Manson in A'dam was ook echt super! Steeds weer andere dingen. Echt schitterend!
Heb nu Static X - Anything But This op.
Ik ben een keer naar Rammstein in Duitsland geweest (weet zo niet meer waar, was poos geleden) echt geweldig mooi! Super gewoon! En dan heb ik, net zoals jou, veel bads al live gezien.
Nee hoor naast de vele metal soorten zoals, nu-metal, black-metal, death-metal, latino-metal, stone-rock, polka-metal enz. luister ik ook andere muziek soorten. Zoals, hardstyle, techno, hardcore, rave en soms ook wel gewoon top40 muziek. Af en toe heb ik ook wel k3 op, ook leuke muziek.
Mmm... Nee, ik luister nooit andere dingen. Vind ik lang niet zo mooi. (Ja, tenzij je bij een feestje bent) Maar thuis... luister ik gewoon heel veel metal (Tegenwoordig ook veel grunch enzo)
Op dit moment Nirvana - Come As You Are en net nog Smells Like Teen Spirit, ook van Nirvana en Reetman met MSN P-I-M-P
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Is er iemand in Nederland naar het optreden van Linkin Park geweest in de afgelopen twee jaar? Ze zouden verscheidene keren moeten zijn gekomen, maar door ziektes... (Pinkpop...)