heb ik gezegd van wel dan
Maar is mijn eerste keer dus!
maar laat dat de pret niet verzieken !
Airborn weekend.
- laurens jan
- Lid
- Gegeven: 23 keer
- Ontvangen: 6 keer
- Naamloos
- Lid
Re: Airborn weekend.
Wellicht zie je er oud genoeg oud om een pakje sigaretten bij de plaatselijke sigarenboer te kopen, maar je bent en blijft 14 jaar oud. Hoe je het ook bekijkt, naar mijn mening is een kind van 14 nog steeds iemand die liever soldaatje speelt dan een militair op een historisch correcte manier na bootst. Ik ken Laurens Jan verder niet persoonlijk, maar iedereen met maar een beetje verstand weet dat een puber van 14 jaar een heel ander gedrag dan een volwassenen heeft. Ik weet zeker dat Laurens Jan een gezonde interesse heeft in de Tweede Wereld Oorlog, maar ik denk er nou eenmaal zo ver! Het verklaart ook meteen de nog al (voor een toekomstig re-enactor) foute topic titellaurens jan schreef:Iedereen denkt altijd dat ik 21 ben!
Nee grapje.
Yente kan ik begrijpen maar ik mocht erbij en ben daar dankbaar voor!
Ik zie er niet heel erg jong uit en ben vrij groot duzzz.
Hoe dan ook, ik wens je verder een heel erg mooi weekend
- laurens jan
- Lid
- Gegeven: 23 keer
- Ontvangen: 6 keer
Hallo naamloos,
1 ik ga er voor de eerste keer heen! Om te kijken en mee te doen.
2 ik heb een lichte vorm van dysorthografie. ( ik heb dit ook opgezocht voordat ik het hier opschrijf )
3 al was ik 12, er wordt verwacht dat je een doordachte actie uitvoert ik loop meestal niet in 7 sloten tegelijk en schat me zelf slim genoeg in om dit ook niet te gaan doen ik vind een beoordeling op leeftijd erg lukraak, je kent mij niet je weet niet hoe ik denk.
4 ik rook niet!
5 waarom bestempel je mij als een ' een puber met onvolwassen gedrag' even een opmerking: aan een doordachte volwassene ik wil graag re- enector worden!
Jij ook een fijn weekend.
1 ik ga er voor de eerste keer heen! Om te kijken en mee te doen.
2 ik heb een lichte vorm van dysorthografie. ( ik heb dit ook opgezocht voordat ik het hier opschrijf )
3 al was ik 12, er wordt verwacht dat je een doordachte actie uitvoert ik loop meestal niet in 7 sloten tegelijk en schat me zelf slim genoeg in om dit ook niet te gaan doen ik vind een beoordeling op leeftijd erg lukraak, je kent mij niet je weet niet hoe ik denk.
4 ik rook niet!
5 waarom bestempel je mij als een ' een puber met onvolwassen gedrag' even een opmerking: aan een doordachte volwassene ik wil graag re- enector worden!
Jij ook een fijn weekend.
We kennen nou moeilijk gaan doenen beweren dat re-enecten serieus nabootsen is, maar jij en ikweten allebei dat elke re-enector gewoon nog graag soldaatje speelt en dat is ook niet erg, dat is gewoon super gaaf!Naamloos schreef:Wellicht zie je er oud genoeg oud om een pakje sigaretten bij de plaatselijke sigarenboer te kopen, maar je bent en blijft 14 jaar oud. Hoe je het ook bekijkt, naar mijn mening is een kind van 14 nog steeds iemand die liever soldaatje speelt dan een militair op een historisch correcte manier na bootst. Ik ken Laurens Jan verder niet persoonlijk, maar iedereen met maar een beetje verstand weet dat een puber van 14 jaar een heel ander gedrag dan een volwassenen heeft. Ik weet zeker dat Laurens Jan een gezonde interesse heeft in de Tweede Wereld Oorlog, maar ik denk er nou eenmaal zo ver! Het verklaart ook meteen de nog al (voor een toekomstig re-enactor) foute topic titellaurens jan schreef:Iedereen denkt altijd dat ik 21 ben!
Nee grapje.
Yente kan ik begrijpen maar ik mocht erbij en ben daar dankbaar voor!
Ik zie er niet heel erg jong uit en ben vrij groot duzzz.
Hoe dan ook, ik wens je verder een heel erg mooi weekend
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!