Iemand zin in een balletje
- Brianlinden
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Ik zou er nooit op bieden, en zeker niet zo'n achterlijk hoog bedrag:
Iedereen kan zo'n bal in de winkel kopen en er een stempeltje op zetten, als de foto op Internet staat zou ik het helemaal niet vertrouwen. Met programma's als Fotoshop weet maar nooit of het echt is of niet...
Iedereen kan zo'n bal in de winkel kopen en er een stempeltje op zetten, als de foto op Internet staat zou ik het helemaal niet vertrouwen. Met programma's als Fotoshop weet maar nooit of het echt is of niet...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Brianlinden
- Lid
- Sjoerd
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik zou er ook nooit op bieden,net wat Sjoerd zei: Iedereen kan daar een stempel opzetten en zeggen tot het van de kwart finale is.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Apart dat mensen deze dingen willen hebben... Ik zou gewoon een andere goed bal kopen maar goed
En inderdaad, je weet niet of hij inderdaad wel echt is...iedereen kan er zo'n mooi stempeltje op plaatsen.
Trouwens, laatst was de jongen die het shirt van Arjen Robben heeft gevangen na zijn penalty tegen Zweden op tv! Die heeft wel zwaar geluk! Die heeft een mooi uniek shirt van het Nederlands Elftal, met datum en rugnummer van Robben. (en zweet )
En inderdaad, je weet niet of hij inderdaad wel echt is...iedereen kan er zo'n mooi stempeltje op plaatsen.
Trouwens, laatst was de jongen die het shirt van Arjen Robben heeft gevangen na zijn penalty tegen Zweden op tv! Die heeft wel zwaar geluk! Die heeft een mooi uniek shirt van het Nederlands Elftal, met datum en rugnummer van Robben. (en zweet )
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Mich
- Lid