Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou er nooit op bieden, en zeker niet zo'n achterlijk hoog bedrag:
Iedereen kan zo'n bal in de winkel kopen en er een stempeltje op zetten, als de foto op Internet staat zou ik het helemaal niet vertrouwen. Met programma's als Fotoshop weet maar nooit of het echt is of niet...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Dan maakt voetbal schijnbaar meer emotie bij de mensen los dan de zangkunsten van Christina A. Zegt meer over haar zangkunsten dan over voetbal, maar goed...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Apart dat mensen deze dingen willen hebben... Ik zou gewoon een andere goed bal kopen maar goed
En inderdaad, je weet niet of hij inderdaad wel echt is...iedereen kan er zo'n mooi stempeltje op plaatsen.
Trouwens, laatst was de jongen die het shirt van Arjen Robben heeft gevangen na zijn penalty tegen Zweden op tv! Die heeft wel zwaar geluk! Die heeft een mooi uniek shirt van het Nederlands Elftal, met datum en rugnummer van Robben. (en zweet )
Sjoerd schreef:Dan maakt voetbal schijnbaar meer emotie bij de mensen los dan de zangkunsten van Christina A. Zegt meer over haar zangkunsten dan over voetbal, maar goed...
Precies, dat mens kan beter haar mond houden maar goed weer on-topic
De eerste twee bieders zijn idd fake biedingen ... gebeurt wel vaker dat met twee nicknames de prijs wordt opgedreven. De biedingen eronder zien mij er wel echt uit, eens benieuwd wat hun maximum bedrag was.