Geen trefdagen?
-
- Lid
Geen trefdagen?
Hallo,
Ik vroeg mij af of jullie geen ontmoetings dagen hebben waar jullie je (nieuw) aangewonnen spullen aan elkaar kunnen tonen en erover kunnen discuteren?
Groet
Ik vroeg mij af of jullie geen ontmoetings dagen hebben waar jullie je (nieuw) aangewonnen spullen aan elkaar kunnen tonen en erover kunnen discuteren?
Groet
- Jan Klaassen
- Lid
Re: Geen trefdagen?
Laatst is voor het eerst zo'n "meeting" geopperd, maar volgens mij is daar (in ieder geval onder de "gewone" leden) nog niets voor geregeld... Is absoluut een goed idee!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- jappie
- Lid
Vind ik ook... Lijkt mij ook een goed idee.Is absoluut een goed idee!
HONOR IS THEIRS WHO KNEW THE PATH OF HONOR
- Comrade
- Lid
Lijkt mij ook een leuk idee, kunnen we dan niet een poll houden of anderen hier ook zo over denken?
''Drann, drauf, drüber!''
- laurens jan
- Lid
- Gegeven: 23 keer
- Ontvangen: 6 keer
Een goed idee!Comrade schreef:Lijkt mij ook een leuk idee, kunnen we dan niet een poll houden of anderen hier ook zo over denken?
Die trefdagen ook trouwens
-
- Lid
- Gegeven: 35 keer
- Ontvangen: 39 keer
Meeting dus
Wel leuk idee
Maar spullen meenemen?
Je kan al met elkaar afspreken als je naar een beurs gaat ?
Wel leuk idee
Maar spullen meenemen?
Je kan al met elkaar afspreken als je naar een beurs gaat ?
-
- Lid
Beurs? Hoezo een beurs?
Dat zou iets zijn als je dat regulier gaat doen, is hier niet het geval. Jullie spreken via het forum al jaren met elkaar, wisselen elkaar met gedachtes, ideetjes en geven elkaar informatie. Waarom niet gewoon "thuis". Als dat aanslaat ga je verder, misschien zelfs zelf iets organiseren. Je kunt dan in overleg alles in een richting sturen, wensen kenbaar maken en rekening mee houden, er zijn genoeg verenigingen die graag aan zoiets mee willen werken. Zoals ik het hier lees is het een hobby voor ieder, een hobby moet leuk zijn, educatief en je moet er zelf iets aan hebben.
Tis maar een idee.
Groet
Dat zou iets zijn als je dat regulier gaat doen, is hier niet het geval. Jullie spreken via het forum al jaren met elkaar, wisselen elkaar met gedachtes, ideetjes en geven elkaar informatie. Waarom niet gewoon "thuis". Als dat aanslaat ga je verder, misschien zelfs zelf iets organiseren. Je kunt dan in overleg alles in een richting sturen, wensen kenbaar maken en rekening mee houden, er zijn genoeg verenigingen die graag aan zoiets mee willen werken. Zoals ik het hier lees is het een hobby voor ieder, een hobby moet leuk zijn, educatief en je moet er zelf iets aan hebben.
Tis maar een idee.
Groet
-
- Lid
- Gegeven: 35 keer
- Ontvangen: 39 keer
Ik weet niet of er leden zijn die andere leden thuis willen ontvangen,het is en blijft prive.
Niet iedereen spreekt elkaar al jaren met elkaar
Natuurlijk is thuis ontvangen ook gezellig maar of dat een goed idee is?
Niet iedereen spreekt elkaar al jaren met elkaar
Natuurlijk is thuis ontvangen ook gezellig maar of dat een goed idee is?
-
- Lid
Denk niet dat het zozeer thuis hoeft. Je kan ook een algemene plaats ergens centraal doen van nederland/belgie zitten hier ook redelijk wat belgische mensen.
- Bert-Jan
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 14 keer
In 2005 is er een geweest in Oosterbeek. Was toen best geslaagd. Met een rondleiding door een gids enzo.
- Bert-Jan
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 14 keer
Heb hier zelfs nog een linkje: http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=6672
maar ik zie dat jullie allemaal na 2005 lid zijn geworden van dit forum.
maar ik zie dat jullie allemaal na 2005 lid zijn geworden van dit forum.
-
- Lid
Ik denk niet dat het mogelijk is om collecties mee te nemen naar een beurs. Hier rondkijkend zie je dat men toch een aanzienlijke collectie heeft. Een verzameling wil je natuurlijk ook wel eens laten zien, over discuteren. Dat zou "thuis" kunnen (lees niet ver uit de buurt of inderdaad thuis). Bezoekers nemen dan hun eigen items mee die men mee wil nemen. Wil je het op een beurs doen, loop je het risico van kwijtraken, beschadigen etc. Als reanactor neem ik mijn hele uitrusting mee als we op kamp gaan, dat is dan voor een lang weekend of een week. Dat loont zich. Voor een dag optreden kleed ik mij thuis al om, maar dat draag ik dan ook de hele dag. Dat doe je niet met orginele items lijkt me?
- Jan Klaassen
- Lid
Het is voor veel verzamelaars heel gewoon een of enkele items mee te nemen naar een beurs om het daar "in hand" te laten keuren door anderen. Het tonen van een collectie wordt sowieso moeilijk (daar is m'n auto veel te klein voor ), maar is zeker een leuk idee. Sowieso is een forummeet wel een geslaagd idee - zeker omdat de leden van 2012 niet de leden van 2005 zijn!
Maar goed, u bent allen altijd van harte welkom in 't mooie Middelburg
Maar goed, u bent allen altijd van harte welkom in 't mooie Middelburg
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961