Beste lezer,
Samen met 5 mede studenten ben ik bezig met een project voor school op het gebied van recreatie. Hiervoor zijn we geïnteresseerd in uw mening!
Door deze enquete in te vullen (http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=130832) zult u ons echt verder helpen, alvast bedankt.
Groetjes
Nannie, Martine, Tim, Floor, Fabienne en Anke.
International Lifestyle Studies
Enquete
-
- Lid
Re: WO II veteraan heeft zijn tas terug.
Geen idee wat de interactie met WO2 is bij die enquete, maar heb hem ingevuld.
- Jan Klaassen
- Lid
Offtopic: wat een heerlijk niveau heeft die enquête toch
Het mooiste is nog wel dat bij "Kruis maximaal 2 antwoorden aan" je echt met geen mogelijkheid meer dan 1 bolletje kunt selecteren! Maar wat ze met dit soort vragen in " 's hemelsnaam" willen gaan onderzoeken... Schiet mij maar lek - alleen niet tijdens die route die ik graag steppend, begeleid door GPS en met een hoop natuurlijke betrokkenheid, volg 
Ontopic: het is fantastisch dat deze man zijn tas weer terug heeft! Dan maakt het ook helemaal niet uit wat er in zat of zit - gewoon het idee alleen al is al super!

Ontopic: het is fantastisch dat deze man zijn tas weer terug heeft! Dan maakt het ook helemaal niet uit wat er in zat of zit - gewoon het idee alleen al is al super!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
-
- Lid
Jan Klaassen schreef:Offtopic: wat een heerlijk niveau heeft die enquête toch![]()
Zijn studenten hè, daarom zijn ze nog in opleiding. Alles iedereen alles van nature al weet, heb je geen scholen meer nodig.
- yente
- Lid
Re: Enquete
Raar, ik klik in mijn mailbox op de link naar: WO II veteraan heeft zijn tas terug
En ik kom telkens hier op uit?
Mvg Yente
En ik kom telkens hier op uit?
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
- Jan Klaassen
- Lid
Deze enquete stond eerst in dat topic - is er volgens mij uitgetild (door een van de mods) en in de babbelbox neergezet, om zo het originele topic niet te vervuilen (gokje?
)!

Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 16 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Inderdaad, daar komt het door.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator