Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aangezien meerendeel van Amerika er erg op tegen is, vraag ik jullie hierover je mening. Moet het kunnen of niet? is het walgelijk of niet? Graag wil ik hier jullie mening over weten
Ik vind dat het moet kunnen en het niet walgelijk is. Als je sexuele aard in die hoek ligt, heb ik daar niets op tegen
toch wel gek dat de 2 die nee of tlek niet hebben gestemd niet reageren.... nou ja, je hebt meerdere begrippen he (niet officieel ofzo)
homo --> mensen waaraan je niet kan zien dat ze homo zijn
nicht ---> die bijna traffestieten
gay ---> opvallende homo's
Misschien zijn hier ook wel leden die homo zijn.....kan me voorstellen dat die nie veel belang bij zo'n topic hebben.
Als mensen willen trouwen dan doen ze dat toch?.....mij persoonlijk zegt trouwen niks..stel je voor..hele leven aan 1 persoon vast zitten ..of heet dat bindingsangst??
er zullen vast wel homo's hier zijn, of bisexuelen, niets mis mee natuurlijk. Misschien hebben zij geen belang bij zo'n topic, maar het is gewoon voor mij, om mij duidelijk te maken dat hier ook mensen zijn die tegen homohuwlijken/ tegen hen zijn. Dus wil ik dat ook graag weten
Ik weet dat paren die een geregistreerd partnerschap zijn aangegaan (wat in Nederland dezelfde status heeft als een huwelijk) in de meeste landen niet als partners (in de zin van de wet) erkent worden. Hebben getrouwde paren van hetzelfde geslacht buiten Nederland dezelfde wettelijke status als gehuwden?
Harsha schreef:Laat me niet beginnen over Amerika, moet ik een hele thread voor hebben zoveel haat gevoelens ik voor hen heb
raar...
Homo huwelijk moet kunnen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944