homohuwelijk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

homohuwlijk moet kunnen of niet?

Ja, tuurlijk
18
37%
Ja
12
24%
Mnee
5
10%
Ben je gek!
14
29%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

trouwens volgens een gemeenteraads lid uit amsterdam, maken hetero's meer geluid :)
Zij kreunen meer. :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

ironmarc schreef:Ik accepteer ook zeker wel dat er vele mensen anders zijn dan mij, maar zij moeten ook accepteren dat ik, en vele mensen met mij, er niet van hou als 2 homo's in het openbaar lopen te klooien!!
Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
En je accepteerd wel dat twee mensen van verschillend geslacht met elkaar in het openbaar lopen te klooien?

Ik vind je opmerkingen kortzichtig, respectloos en slecht onderbouwd.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Ik heb het idee dat sommige mensen een raar beeld van Homo's hebben...lijkt wel alsof ze denken dat ze constant elkaar lopen af te zuigen op straat ofzo.
....als 2 lesbo's op straat lopen dat vindt iedereen wel leuk maar 2 homo's dan ......
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

allemaal vooroordelen hebben sommigen. moeten ze niet hebben
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

ik denk dat het meer bangigheid voor het vreemde is :wink:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

kan ook, terwijl ze niet (online dan) ban voor mij als bi zijn :/
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Harsha schreef:kan ook, terwijl ze niet (online dan) ban voor mij als bi zijn :/
nee das toch logisch?....of je moet een webcam hebben...want zo ziet niemand je lippenstift en bloemetjesjurk :wink:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

heb webcam :D ze kunnen me added :P kheb normale kleding aan :P skate/gothic ;) nou ja, normaal :P
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Harsha schreef:heb webcam :D ze kunnen me added :P kheb normale kleding aan :P skate/gothic ;) nou ja, normaal :P
..skate gothic...lange zwarte jurk en donkere make up en op rolschaatsen...tja....wie vindt dat noe niet normaal?........... :evil:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

haha, ik skate niet echt, maar style is skate, oftewel metal :) overseas meer gothic trouwens, lange zwarte jas, zwart haar etc etc, is heel mooi :D
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Harsha schreef:haha, ik skate niet echt, maar style is skate, oftewel metal :) overseas meer gothic trouwens, lange zwarte jas, zwart haar etc etc, is heel mooi :D
:wink: dacht al zoiets... :P
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ingewikkeld he :P
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

hahaha..nee hoor..maar jij mooi vind kan een ander niet mooi vinden natuurlijk :wink:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

klopt, heb vaak ruzie gehad met Lonsdale...f....freaks. door men kleding
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

jacob schreef:Ik heb het idee dat sommige mensen een raar beeld van Homo's hebben...lijkt wel alsof ze denken dat ze constant elkaar lopen af te zuigen op straat ofzo.
....als 2 lesbo's op straat lopen dat vindt iedereen wel leuk maar 2 homo's dan ......
ik denk dat wij de lesbische kwestie aan vrouwen zouden moeten vragen. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten