Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
trouwens volgens een gemeenteraads lid uit amsterdam, maken hetero's meer geluid
Zij kreunen meer.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
ironmarc schreef:Ik accepteer ook zeker wel dat er vele mensen anders zijn dan mij, maar zij moeten ook accepteren dat ik, en vele mensen met mij, er niet van hou als 2 homo's in het openbaar lopen te klooien!!
Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
En je accepteerd wel dat twee mensen van verschillend geslacht met elkaar in het openbaar lopen te klooien?
Ik vind je opmerkingen kortzichtig, respectloos en slecht onderbouwd.
Ik heb het idee dat sommige mensen een raar beeld van Homo's hebben...lijkt wel alsof ze denken dat ze constant elkaar lopen af te zuigen op straat ofzo.
....als 2 lesbo's op straat lopen dat vindt iedereen wel leuk maar 2 homo's dan ......
Harsha schreef:haha, ik skate niet echt, maar style is skate, oftewel metal overseas meer gothic trouwens, lange zwarte jas, zwart haar etc etc, is heel mooi
jacob schreef:Ik heb het idee dat sommige mensen een raar beeld van Homo's hebben...lijkt wel alsof ze denken dat ze constant elkaar lopen af te zuigen op straat ofzo.
....als 2 lesbo's op straat lopen dat vindt iedereen wel leuk maar 2 homo's dan ......
ik denk dat wij de lesbische kwestie aan vrouwen zouden moeten vragen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944