homohuwelijk
-
- Lid
Ik geef gewoon mijn mening en absoluut niet respectloos! Het kan me geen reet schelen dat er homo's zijn, ik ken er ook 2, wonen hier in de buurt en kan het heel goed met die gasten vinden, zijn vrienden, dus je hoeft niet zomaar te stellen dat ik respectloos ben voor homo's, oke?!okke schreef:En je accepteerd wel dat twee mensen van verschillend geslacht met elkaar in het openbaar lopen te klooien?ironmarc schreef:Ik accepteer ook zeker wel dat er vele mensen anders zijn dan mij, maar zij moeten ook accepteren dat ik, en vele mensen met mij, er niet van hou als 2 homo's in het openbaar lopen te klooien!!
Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
Ik vind je opmerkingen kortzichtig, respectloos en slecht onderbouwd.
Hun vinden het ook schandalig als 2 mannen in het openbaar te intiem zijn dus dat zegt toch wel wat, niet??
En slecht onderbouwd? Ik kan me mening toch niet duidelijker geven toch??
-
- Lid
Ik heb er ook nix op tegen als ze hand in hand op straat lopen en ze hoeven niet alles prive te doen, ik bedoel die gasten mogen toch ook een gewoon leven lijden (lage of korte ei??weet ff niet hoe he het schrijftHarsha schreef:Ouch, gevoelig wanneer je dat zegt. Zolang ze het maar achter gesloten duren, zodat wij er maar niets mee te maken krijgen. Wat boeit het nou als 2 mannen overstraat hand in hand lopen of zoenen of 2 vrouwen dan een man en een vrouw? Je bent het alleen niet gewend, je moet het gewoon accepteren dat dat wel gebeurd. Homo's zijn ook vrij, hoeven niet alles prive te doen!ironmarc schreef: Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.

Je hebt alleen van die opvallige types ertussen die altijd en overal willen laten zien dat ze homo zijn (extravagant) en hiermee ook geen respect tonen naar hun medemens door zomaar te doen en laten wat ze willen.
Verder kan het me niet interesseren wat ze doen en zal ik ze gewoon met respect behandelen zoals ik ieder ander mens met respect probeer te behandelen.
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
homo huwelijken - JA! Waarom niet? Laten mensen vooral doen waar ze zelf zin in hebben (mits het anderen niet ernstig schaadt - lichamelijk en geestelijk en financieel) en waarom zouden homo's en lesbiennes niet mogen trouwen? hetero's wel!
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- steelpots
- Lid
-
- Lid
- steelpots
- Lid
Vergeet het kusje nietjacob schreef:Aha..dus jij bent de homo...dan ben ik 1 van de overige 4 mensensteelpots schreef:jacob schreef:Ze zeggen dat van elke 5 mensen er 1 Homo is....dus dat houdt in dat er hier iemand Homo is!.....
Als ik jullie een kusje mag geven vertel ik wie het isKom mij maar een kusje geven,ik ben een homo

- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
Heerlijk dat er ook uit socrates wordt geciteerd.. dit is echt een boost voor het forumRoel R. schreef:Uit "Sokrates' leven en dood" door Plato die "Symposium, Euthyfron, Kriton en Faidon" bevat.
Citaat uit "Symposium" vertelling van Aristofanes,
.. Onze natuur was vroeger namelijk niet hetzelfde als nu, maar heel anders.
- paulstolk
- Lid
- Contacteer: