homohuwelijk
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
en uiteindelijk stoten ze enkel op onbegrip.Roel R. schreef:Typisch hollands, Overal. Maar niet in mijn eigen achtertuin.....Timo schreef:jah zolang ik geen last van ze heb.......
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Sjoerd
- Lid
Jaja, het oude vertrouwde NIMBY (Not In My Back Yard)Roel R. schreef:Typisch hollands, Overal. Maar niet in mijn eigen achtertuin.....Timo schreef:jah zolang ik geen last van ze heb.......

Ik vind dat homo's gewoon met elkaar moeten kunnen trouwen. Soms erger ik me wel eens aan die hele verwijfde types, maar aan de andere kant denk ik dan al vrij snel: er zijn miljoenen mensen gesneuveld voor deze vrijheid, dus neem het er maar lekker van, dan zijn al die Geallieerde soldaten en verzetsstrijders tenminste niet voor niks omgekomen.
En wat ze over homo's in Amerika vinden... 'laat maar waaien' zeg ik altijd maar. Al die zwaar gelovige Conservatieven daar altijd: ze roepen om het hardst dat seks slecht is enzo, maar ze hebben wel altijd minstens twee kinderen en die worden nou eenmaal niet door de ooievaar gebracht.

'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Brianlinden
- Lid
En ze hebben de grootse "pr0n" industrieSjoerd schreef:En wat ze over homo's in Amerika vinden... 'laat maar waaien' zeg ik altijd maar. Al die zwaar gelovige Conservatieven daar altijd: ze roepen om het hardst dat seks slecht is enzo, maar ze hebben wel altijd minstens twee kinderen en die worden nou eenmaal niet door de ooievaar gebracht.

- Dodo
- Lid
ze zijn ook meteen getekend voor het leven na een geslachtsdaad...Sjoerd schreef:Al die zwaar gelovige Conservatieven daar altijd: ze roepen om het hardst dat seks slecht is enzo, maar ze hebben wel altijd minstens twee kinderen en die worden nou eenmaal niet door de ooievaar gebracht.

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik heb op JA gestemd,
Die mensen moeten het zelf weten of ze met elkaar trouwen,ik heb er geen last van.
Die mensen moeten het zelf weten of ze met elkaar trouwen,ik heb er geen last van.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "