homohuwelijk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

homohuwlijk moet kunnen of niet?

Ja, tuurlijk
18
37%
Ja
12
24%
Mnee
5
10%
Ben je gek!
14
29%

Totaal aantal stemmen: 49

Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Alle homo's zijn gay!
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Er zijn 7 mensen die op ''nee'' hebben gestemd.
En ik heb er nu 2 gehorod die daar op gestemd hebben...houden we dus 5 mensen over die er niet voor willen uitkomen...? :? Durven jullie niet? Het is je goed recht om ergens op te stemmen hoor...

Ik heb zelf voor ''Ja'' gestemd, omdat het mij eigenlijk niet zo veel kan schelen of Homo's gaan trouwen of niet. Van mij mogen ze, 't maakt mij niets uit...
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Brianlinden schreef:Alle homo's zijn gay!
erm.... HOE DURF JE!

zo
jacob
Lid

Bericht door jacob »

gay: vrolijk; luchtig; los; fleurig; homo(seksueel); lesbiënne
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Brianlinden schreef:Alle homo's zijn gay!
Waar slaat dit op?? Er is net toch duidelijk onderscheid gemaakt tussen Gays, homo's en nichten :-?

(
Gay's: Duidelijk zien dat ze homo's zijn (roze etc, stem)
Homo's: Gewoon mannelijke figuren waaraan je niet kan zien dat ze homo zijn
Nichten: Die (wat ik persoonlijk een beetje overdreven vind) gewoon bijna vrouwenkleding dragen en roze etc. echt, bijna traffestiepen ofzo
)

Als je je mening wilt geven is dat prima, maar doe het dan alsjeblieft met onderbouwt commentaar en niet met dit soort one liners die nergens op slaan.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Door wie is dit ook alweer gezegt wat ik heb gezegt. Hoe heet die man nou, is een homo, en de baas van de homo krant volgens mij. Hij zou het wel moeten weten
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

zo lang ze me er niet mee lastig vallen vind ik het wel oke, maar als ze in het openbaar met elkaar gaan lopen lebberen oid :r
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

ironmarc schreef:zo lang ze me er niet mee lastig vallen vind ik het wel oke, maar als ze in het openbaar met elkaar gaan lopen lebberen oid :r
hoezo? dat doen hetero's ook. Of doen ze dat niet bij jullie op school?
Zolang ze maar niet aan mij gaan 'lebberen'..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Daan S.
Lid

Bericht door Daan S. »

LoL :lol:, wat een onzinnige discussie!
Ken je dat liedje van Bon Jovi, It's My Live??
Doe wat je zelf wil zolang je andere niet lastig valt en je aan de wet houd!
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

Nou ik hou er niet zo van als 2 mannen met elkaar lopen te klooien!! En ik denk een hele hoop andere mensen met mij ook niet.
Bij hetro's kan het me weinig schelen, zolang ze maar niet te gek maken.
Ik zit niet meer op school dus is niet van toepassing, tuurlijk is er vroeger op school wel gekloot, is toch ook wel logisch en dan gaat het om een hetro stel.
Daan S.
Lid

Bericht door Daan S. »

Ach mij kan het allemaal geen zak schelen, er zijn nou eenmaal mensen die anders zijn dan jezelf. Leer dat maar te accepteren! Ik ga me daar allemaal niet druk over maken, je kunt er toch niets aan veranderen.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Stravers schreef:Ach mij kan het allemaal geen zak schelen, er zijn nou eenmaal mensen die anders zijn dan jezelf. Leer dat maar te accepteren! Ik ga me daar allemaal niet druk over maken, je kunt er toch niets aan veranderen.
inderdaad
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

Stravers schreef:Ach mij kan het allemaal geen zak schelen, er zijn nou eenmaal mensen die anders zijn dan jezelf. Leer dat maar te accepteren! Ik ga me daar allemaal niet druk over maken, je kunt er toch niets aan veranderen.
Ik accepteer ook zeker wel dat er vele mensen anders zijn dan mij, maar zij moeten ook accepteren dat ik, en vele mensen met mij, er niet van hou als 2 homo's in het openbaar lopen te klooien!!
Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ik hou daar ook niet van (ik vind het allerminst een aangenaam zicht!), maar het is die mensen hun goed recht, in zulke gevallen wend ik mijn blik gewoon af, dat ik het niet aangenaam om aan te zien vind is mijn probleem.
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

ironmarc schreef: Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
Ouch, gevoelig wanneer je dat zegt. Zolang ze het maar achter gesloten duren, zodat wij er maar niets mee te maken krijgen. Wat boeit het nou als 2 mannen overstraat hand in hand lopen of zoenen of 2 vrouwen dan een man en een vrouw? Je bent het alleen niet gewend, je moet het gewoon accepteren dat dat wel gebeurd. Homo's zijn ook vrij, hoeven niet alles prive te doen!
Gesloten