homohuwelijk
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
Er zijn 7 mensen die op ''nee'' hebben gestemd.
En ik heb er nu 2 gehorod die daar op gestemd hebben...houden we dus 5 mensen over die er niet voor willen uitkomen...?
Durven jullie niet? Het is je goed recht om ergens op te stemmen hoor...
Ik heb zelf voor ''Ja'' gestemd, omdat het mij eigenlijk niet zo veel kan schelen of Homo's gaan trouwen of niet. Van mij mogen ze, 't maakt mij niets uit...
En ik heb er nu 2 gehorod die daar op gestemd hebben...houden we dus 5 mensen over die er niet voor willen uitkomen...?

Ik heb zelf voor ''Ja'' gestemd, omdat het mij eigenlijk niet zo veel kan schelen of Homo's gaan trouwen of niet. Van mij mogen ze, 't maakt mij niets uit...
- Sjoerd
- Lid
Waar slaat dit op?? Er is net toch duidelijk onderscheid gemaakt tussen Gays, homo's en nichtenBrianlinden schreef:Alle homo's zijn gay!

(
)Gay's: Duidelijk zien dat ze homo's zijn (roze etc, stem)
Homo's: Gewoon mannelijke figuren waaraan je niet kan zien dat ze homo zijn
Nichten: Die (wat ik persoonlijk een beetje overdreven vind) gewoon bijna vrouwenkleding dragen en roze etc. echt, bijna traffestiepen ofzo
Als je je mening wilt geven is dat prima, maar doe het dan alsjeblieft met onderbouwt commentaar en niet met dit soort one liners die nergens op slaan.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Dodo
- Lid
hoezo? dat doen hetero's ook. Of doen ze dat niet bij jullie op school?ironmarc schreef:zo lang ze me er niet mee lastig vallen vind ik het wel oke, maar als ze in het openbaar met elkaar gaan lopen lebberen oid
Zolang ze maar niet aan mij gaan 'lebberen'..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Nou ik hou er niet zo van als 2 mannen met elkaar lopen te klooien!! En ik denk een hele hoop andere mensen met mij ook niet.
Bij hetro's kan het me weinig schelen, zolang ze maar niet te gek maken.
Ik zit niet meer op school dus is niet van toepassing, tuurlijk is er vroeger op school wel gekloot, is toch ook wel logisch en dan gaat het om een hetro stel.
Bij hetro's kan het me weinig schelen, zolang ze maar niet te gek maken.
Ik zit niet meer op school dus is niet van toepassing, tuurlijk is er vroeger op school wel gekloot, is toch ook wel logisch en dan gaat het om een hetro stel.
- Dodo
- Lid
inderdaadStravers schreef:Ach mij kan het allemaal geen zak schelen, er zijn nou eenmaal mensen die anders zijn dan jezelf. Leer dat maar te accepteren! Ik ga me daar allemaal niet druk over maken, je kunt er toch niets aan veranderen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
- Lid
Ik accepteer ook zeker wel dat er vele mensen anders zijn dan mij, maar zij moeten ook accepteren dat ik, en vele mensen met mij, er niet van hou als 2 homo's in het openbaar lopen te klooien!!Stravers schreef:Ach mij kan het allemaal geen zak schelen, er zijn nou eenmaal mensen die anders zijn dan jezelf. Leer dat maar te accepteren! Ik ga me daar allemaal niet druk over maken, je kunt er toch niets aan veranderen.
Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
-
- Lid
Ouch, gevoelig wanneer je dat zegt. Zolang ze het maar achter gesloten duren, zodat wij er maar niets mee te maken krijgen. Wat boeit het nou als 2 mannen overstraat hand in hand lopen of zoenen of 2 vrouwen dan een man en een vrouw? Je bent het alleen niet gewend, je moet het gewoon accepteren dat dat wel gebeurd. Homo's zijn ook vrij, hoeven niet alles prive te doen!ironmarc schreef: Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.