Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo allemaal,
in dit topic kunnen jullie een foto van jezelf posten zodat de rest van het forum weet hoe je er ongeveer uitziet. handig voor bijvoorbeeld beurzen! hier lavast 1 van mij
We hadden hiervoor het oude topic http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=15707&start=330, dat ondertussen al een paar pagina's in de babbelbox was weggezakt. Omdat "deel 2" toch al best vol stond, wordt dit topic bij deze deel 3 in de serie. Ik heb de titel daarvoor een kleine aanpassing gegeven
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
beste jan klaassen,
bedankt,ik wist dat ik ergens verderop ook een aantal ''toon uw ware gezicht'' topics had gezien,maar die kon ik niet meer vinden,dus ik dacht;laat ik maar eens een nieuwe opsten! in ieder geval bedankt! (good moderator work )
Hmm, ik vrees dat deze outfit toch niet helemaal volgens de regels is genosse Memory! Een goede Schirmmutze met Amerikaanse jeans?
En dan ook nog op de foto met de Klassenvijand
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Zoals U en de MDI weten, was ik in vermomming deze kapitalistische cultuur aan het bespioneren.
Ik ben hierna snel weer terug de grens over gegaan en heb mijn uniform weer aangetrokken
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.