foto's van jezelf thread
-
- Lid
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Hmmm, kan mij een schoolreisje naar Praag herinneren (1989). Een halve liter bier was +/- 30 Eurocent en een kindermenu bij de McDonalds was toen ongeveer anderhalve Euro. Prijzen naar de Oostblokprijzen van destijds (dat was voor de gemiddelde Tsjech echt heel duur).
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
- Dodo
- Lid
goed dat je het zegt, destijds...Die andere Timo schreef:Hmmm, kan mij een schoolreisje naar Praag herinneren (1989). Een halve liter bier was +/- 30 Eurocent en een kindermenu bij de McDonalds was toen ongeveer anderhalve Euro. Prijzen naar de Oostblokprijzen van destijds (dat was voor de gemiddelde Tsjech echt heel duur).
Praag is een mooie stad he?

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Dodo
- Lid
dat is inderdaad een stuk minder. ik kan alleen niet zeggen of het nu nog is. de vorige keer dat ik er was. (de 1e keer trouwens) waren we met alleen 'blanken'. (omg, dom woord)Die andere Timo schreef:Ja, maar we hadden toen enkele leerlingen in de klas (Hindoestaanse Surinamers) die hardhandig temaken kregen met de rascisme van de Tsjechen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- gilles
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
DAMN, ben even 4 uurtjes werken bij de Super en gelijk 8 pagina's vol haha!
wel grappig zo bekijk je een leraar op een hele andere manier
*als mijn geschiednis leraar nou ook ff lid wordt, kan ik nog wat puntjes bij elkaar sprokkelen (A)*
over telefoontjes die in de klas afgaan, de laatste paar keren dat ik gebeld werd was door mijn pa, die dingetjes vroeg over de PC en dat soort onzin.. maar mocht wel gewoon opnemen van de leraar
wel grappig zo bekijk je een leraar op een hele andere manier

*als mijn geschiednis leraar nou ook ff lid wordt, kan ik nog wat puntjes bij elkaar sprokkelen (A)*
over telefoontjes die in de klas afgaan, de laatste paar keren dat ik gebeld werd was door mijn pa, die dingetjes vroeg over de PC en dat soort onzin.. maar mocht wel gewoon opnemen van de leraar

"Arnhem bridge. And hold it!"
- LKP
- Lid
- Contacteer:
[sarcasme-mode]Die andere Timo schreef:Ja, maar we hadden toen enkele leerlingen in de klas (Hindoestaanse Surinamers) die hardhandig temaken kregen met de rascisme van de Tsjechen.
Afgelopen jaar zijn er een paar klassen van een school uit Zoetermeer naar Praag geweest. En toen zijn er een paar Surinamers geweest die een oude dame met grof geweld overvallen hebben. Dus ze staan weer quite

[/sarcasme-mode]
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
- Stijn
- Lid
Zeg Sjoerd, die heb je vast van uglypeople.com :p? Hahahahahaahahahaa, grapje joh:P!
En Yorick, je hoeft niet bij elke foto een verontschuldiging te geven omdat je er niet goed op zou staan :S
Ik kan na al die tijd nog steeds geen foto's uploaden, anders had ik jullie wel laten meegenieten van mijn prachtige/mooie/indrukwekkende enz. enz. bolletje :p
Groetjes Stijn
En Yorick, je hoeft niet bij elke foto een verontschuldiging te geven omdat je er niet goed op zou staan :S

Ik kan na al die tijd nog steeds geen foto's uploaden, anders had ik jullie wel laten meegenieten van mijn prachtige/mooie/indrukwekkende enz. enz. bolletje :p
Groetjes Stijn