Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hmmm.. ik weet niet of ik wel zo blij ben met deze thread... een aantal mensen hadden beter anomien kunnen blijven als je mijn foto wil zien moet je maar ff links kijken... is alleen een beetje vervormd
paulstolk schreef:hmmm.. ik weet niet of ik wel zo blij ben met deze thread... een aantal mensen hadden beter anomien kunnen blijven als je mijn foto wil zien moet je maar ff links kijken
Je verplaatst Proos! Proos i nummer 4 en jij 3 geworden!
haham proos staat op het moment 4de, hij moet heel wat doen om zijn (eer?) terug te winnen voor de 3de plek. Maar de 2 Timo's gaan gelijk op de duidelijke 1e en 2e plekkers
Inderdaad als je een babyface competitie wilt houden begin je maar een ander topic, of we moeten de titel even aanpassen.
Anywayz, we hebben inmiddels vier pagina's waarvan de helft volgens de huidige titel complete onzin is. Graag iets minder geblaat aub.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose