Nederlandse soldaten in irak?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Soldaten in Irak?

Ja
3
25%
Nee
7
58%
Geen mening
2
17%

Totaal aantal stemmen: 12

Yorick
Lid

Bericht door Yorick »

of ze er in het begin wel of niet heen moesten heb ik geen mening over, dat is gebeurd, maar wat ik wel zeker weet is dat ze er nu moeten blijven, je kan zo'n land niet ontredderd achterlaten na er oorlog gevoerd te hebben, ze moeten blijven om de bevolking te beschermen en hen te helpen met de wederopbouw van hun leven, oftewel: humanitaire hulpverlening.

hoeveel Irakezen zijn er nou gedood door de Nederlanders? wat ze voornamelijk gedaan hebben en nog steeds doen is zorgen voor veiligheid en wederopbouw, voor zover ik weet hebben ze nooit echte front-operaties gedaan...

daarom vindt ik het opzich ook onterecht van die 'terroristen' dat ze Nederland ook met aanslagen dreigen, omdat ze voor Amerika zijn, oke, maar omdat ze troepen in Irak hebben gestationeerd, nee, die 'terroristen' mogen juist blij zijn vind ik, de Nederlanders helpen 'hun volk' tenminste met de wederopbouw van de vernietigende oorlog door Amerika!

en dat iedereen zo 'zeurt' over dat het daar gevaarlijk is en er beter geen soldaten heen gezonden kunnen worden, dat vind ik onzinnig, ik bedoel: als soldaat weet je dat er zoiets kan gebeuren in je carriere en ben je daar (enigzins) op voorbereid. dat gevaar en risico hoort nou eenmaal bij het beroep!
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gesloten