Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het is 22.00 uur en de dag is strakjes weer ten einde, dus ik denk dat dit topic wel weer open kan. Overigens zal ik niet meer melden wanneer het topic open/dicht gaat, anders loopt het topic te vol.
Ja, ik heb ook al twee avonden niet/nauwelijks geslapen, dus eigenlijk zou ik vanavond ook iets vroeger moeten gaan pitten. Maar iets vroeger dan gisteren is nogaltijd erg laat....
Heb je nog wel geslapen dan Proos? Ik ben om een uur of 8/9 vanochtend naar bed gegaan en ben toestraks om 8 uur 's avonds weer wakkergemaakt door mijn vader, die de hele dag dacht dat ik niet thuis was...
En Monmax..de assistentes zijn altijd heel lief voor me tijdens de behandeling.. de pijn begint pas daarna als de beugel zijn werk weer gaat doen.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Miesjel schreef:Heb je nog wel geslapen dan Proos? Ik ben om een uur of 8/9 vanochtend naar bed gegaan en ben toestraks om 8 uur 's avonds weer wakkergemaakt door mijn vader, die de hele dag dacht dat ik niet thuis was...
Geniaal !
Ik heb 't ontbijt overgeslagen en ben na de film gaan slapen tot 't middageten, dus heb een paar uurtjes geslapen.