Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zit altijd achter de PC tot 2 uur als het niet langer is vannacht maar 3 uurtjes slaap gehad gvd, kging half 4 naar bed, werdk om half 7 wakker gebeld
paulstolk schreef:dat kan natuurlijk niet he... je moet altijd opletten bij leraren.. straks mis je hele belangrijke informatie.. zo vergooi je je leven..
(kan je merken dat ik leraar ben?)
staat meestal ook in boek
(omg, waarom ben ik blijven zitten)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Thomhasj schreef:Wanneer kom je in aanmerking voor de titel "nachtbraker" - na 0200 uur ofzow??
Na 0200 kom je in de buurt Echte die-hards gaan natuurlijk de hele avond door.
Voor de echte nachtbrakers (m/v) is het misschien interessant te weten dat het forum tussen 3.52 en 3.53 uur, elke avond, gedurende 1 volle minuut niet bereikbaar is. Dat is normaal. Gedurende die minuut wordt een en ander geflusht, gebackupt en geroteert.
Lol.. ik ben afgelopen week een aantal nachten hier geweest op de raarste tijdstippen..
Ik had een groot aantal (voor mij) nieuwe intressante sites gevonden, en moest mijn hele foto verzameling netjes opbergen en ordenen en zo.. ben daarom een aantal nachten opgebleven en pas 's ochtend om een uur op 10 naar bed gegaan..
Ik ben hier dus op nog wel ernstigere tijdstippen geweest
Vanavond gaat weer zo'n nacht worden, heb namenenlijk vandaag een flinke enveloppe van Antik-Sammler gehad
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.