Slowchat topic - deel 22
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: Slowchat topic - deel 22
Ik heb juist andersom de ervaring dat veel mensen blindelings Apple volgen. En volgens mij is dat vooral door Apple zelf: ze hebben jarenlang (tot vorig jaar nog) in de winkels lopen verkondigen dat Apple veilig is en dat er geen virussen zijn voor het platform. Sommigen van die mensen gingen dat dan ook nog eens herhalen, zelfs voor grote groepen.... wat dat betreft goed dat er nu wat aandacht is - en precies omwille van hetgeen je aangeeft: ook op het platform van Apple moet de gebruiker zelf nadenken, wat dat betreft moet het niet uitmaken welk systeem je gebruikt 

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- sobel
- Lid
Ik stap toch maar over naar samsung aankomende maand, vind ios7 niet prettig werken en was niet van plan de 5S (of C) te kopen, heb 2 jaar met plezier de 4s gehad en had gehoopt op een waardige opvolger, bleef helaas uit.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Natuurlijk kan je iPhone gehackt worden, of een virus erop krijgen. Alhoewel dat heel moeilijk is.
Alleen alles wat de AppStore komt, zit geen virus op. Gegarandeerd. Dat word door Apple zelf gecontroleerd.
Wat echter niet het geval is bij Samsung. Ik zelf heb nog het oude iOS er op staan, aangezien het me anders teveel geheugen kost (ik heb een 8gb versie).
Alleen vanaf het moment dat je rare dingen gaat doen met je iPhone, zoals Jailbreaken etc.. kan je snel virussen krijgen. Want dat gaat niet via de AppStore.
Alhoewel ik de nieuwe Samsung Galaxy S4 etc.. ook erg gaaf vind! Mooie heldere kleuren, lekker groot scherm. Maar ik verwacht wel dat Apple dit zal bijbenen met de concurrentie. Dadelijk met de iWatch krijgt Apple weer een grote Hype en is misschien de mobieltjes generatie ook weer over.
Alleen alles wat de AppStore komt, zit geen virus op. Gegarandeerd. Dat word door Apple zelf gecontroleerd.
Wat echter niet het geval is bij Samsung. Ik zelf heb nog het oude iOS er op staan, aangezien het me anders teveel geheugen kost (ik heb een 8gb versie).
Alleen vanaf het moment dat je rare dingen gaat doen met je iPhone, zoals Jailbreaken etc.. kan je snel virussen krijgen. Want dat gaat niet via de AppStore.

Alhoewel ik de nieuwe Samsung Galaxy S4 etc.. ook erg gaaf vind! Mooie heldere kleuren, lekker groot scherm. Maar ik verwacht wel dat Apple dit zal bijbenen met de concurrentie. Dadelijk met de iWatch krijgt Apple weer een grote Hype en is misschien de mobieltjes generatie ook weer over.
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Dat is nu precies het probleem met die garanties:
http://www.allaboutphones.nl/nieuws/203 ... store.html
http://www.allaboutphones.nl/nieuws/203 ... store.html
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
-
- Lid
Heerlijk altijd die pro en contra apple discussies, ieder zijn ding de een vind android geweldig de ander windows en weer een ander iOS, ik zelf behoor tot de laatste groep maar kan me ook goed indenken waarom je iOS helemaal niks vind hoor!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Charly1975
- Lid
En ik in het begin denken dat men de nieuwste CD van Joost Marsman en zijn maten ging downloaden...
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- SOLDIER Wessel
- Lid
Nieuwe aanwinst: een KM overjas, dankzij Jasper J.
Kan misschien volgende week pas foto's maken, ben van kamer aan het verhuizen.
Kan misschien volgende week pas foto's maken, ben van kamer aan het verhuizen.

"Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft."
George S. Patton
George S. Patton
- Comrade
- Lid
Net een lekker weekend achter de rug, in Horst op het LPLP weekend, samen met der Windhund.
Waren er nog andere forumleden aanwezig, als LV'er of als toeschouwer?
''Drann, drauf, drüber!''
-
- Lid
- Gegeven: 32 keer
- Ontvangen: 34 keer
-
- Lid
Ik ben momenteel alles aan het herschikken, dan pas zie je hoeveel je materiaal je hebt en hoeveel plek het allemaal inneemt.
-
- Lid
Haha inderdaad, had ik verleden jaar met verhuizen kreeg ik eindelijk een collectie kamer was zo weer vol
.

Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
-
- Lid
Mijn kamer staat ook al goed vol en er komt steeds bij (Waardoor de zaag-curve van ons ma ook in stijgende lijn toeneemt )
Maar soms is dat opruimen wel handig, je komt dingen tegen waarvan je niet meer wist dat je ze had.
Maar soms is dat opruimen wel handig, je komt dingen tegen waarvan je niet meer wist dat je ze had.
- rammsander
- Lid
- Gegeven: 12 keer
- Ontvangen: 9 keer
Ik ben nog geweest zondag! Was gaaf om alles zo bij elkaar te zien! Top! Volgend jaar weer!Comrade schreef:Net een lekker weekend achter de rug, in Horst op het LPLP weekend, samen met der Windhund.
Sander
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"
http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
Ik was er met drie andere soldaten K.O.Y.L.I. (1 batt. 15 brig. 5 ID), bij de VHM.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
- rammsander
- Lid
- Gegeven: 12 keer
- Ontvangen: 9 keer
Ik zag je in de verte een keer voorbij komen, heb er nog opgelet maar niet meer gezien!Erik schreef:Ik was er met drie andere soldaten K.O.Y.L.I. (1 batt. 15 brig. 5 ID), bij de VHM.
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"