En tip is nu zo gemaakt en 90% kans dat de advertentie ook meteen verwijderd word. (want het zou maar nati materiaal kunnen zijn ) ( en ja ik weet hoe je Nazi schrijft)
Ik zou er gewoon zuur van zijn als ik een mooi bod had een item en ik dit nu niet kan verkopen omdat de advertentie ineens foetsie is.
Denk dat afwachten de beste optie tot de rust weer wedergekeerd is.
Of wat de oosterburen vaak doen, een gedenazifieerde item tonen en in de tekst vermelden dat er betere foto's te verkrijgen zijn waar het echte item wel opstaat.
(veel van mijn Duitse medailles heb ik zo gekocht)
Het risico is ook dat het doorslaat, dat na het Duitse spul ook andere schiet en legerspul op de korrel genomen word.
Men heeft er toch geen verstand van maar alles wat maar een beetje groen is is vaak al eng en wil je dat op een site waar je verwacht "babykleertjes en 2dehands schoenen"tegen te komen (uitspraak uit kassa)
Het is alleen een discussie die je haast niet kan winnen. Dit is de Nederlandse mentaliteit kijk naar de jaren 20/30 alles wat leger was is slecht en moet geen geld aan gegeven worden. het gebroken geweertje is een uiting van die stroming.
En elke discussie van ik verzamel miltairia is snel af te kappen,met dan ga je maar vingerhoedjes sparen. (dan niet gemaakt van .50 hulzen

Het publiek snap niet dat mensen die oude vaak stinkende (ja Erik de geur van de foef) rommel in huis willen hebben en helemaal niet dat je iets met een hakenkruis hebt.
Het is echt moeilijk uit te leggen, en mensen zullen het vaak ook niet snappen.