Hierdoor moet de aankoop van een uniform of hoofddeksel even wachten, maar dat komt nog wel goed.
Ik heb ook respect voor een ieders hobby, dus iedereen mag reenacten zoveel als hij wil en wat het beurs gedeelte betreft wil ik alleen aangeven dat er nog niet de helft stond vergeleken bij militracks..opheusden1944 schreef:Vroeg erbij zijn heh....
Ik was er al om half 8 en vond:
*Engelse dispatch rider helm uit 1942
*Engelse boiled sweets blikje(klein model)
*Engelse "Duke of Cornwall light infantery" capbadge
*Engelse "Royal artillery" capbadge
*Engels sigaretten blikje met label (rond model)
*Engelse handleiding voor het 75mm kanon
*Engelse dubbin blikjes
*Duitse steelhandgranaten kist
Het meest bijzondere wat ik vond was een vol Engels sigaretten pakje, welke als gift naar het Canadese leger ging.
Het reenacment gebeuren vond ik juist wel leuk.Maar dat zal wel komen omdat ik als deelnemer aanwezig was.
Ik doe aan reenacment jah, maar ben nog niet officieel lid van een groep.Comrade schreef:Opheusden, doe jij ook aan re-enactment?
Bij welke groep zit je dan?
Ik ben wel benieuwd naar foto's van je aanwinsten, vooral de steelhandgranaten kist
Luxemburg is best ok, ben er een paar weekjes terug geweest, er is nog wel eea te zien, ben ook op het kerkhof geweest waar Patton ligt, liggen nog een paar 101st namen die bekend zijn uit BOB(oa Muck en Penkala) even het gebouwtje aan het begin van het kerkhof betreden daar staan de nummers en rijen waar deze mannen liggen..mathiasaerts schreef:De Eiffel, we gaan kijken naar de begraafplaats waar Patton ligt in Luxemburg, verschillende rommelmarkten doen en naar de Belgische ardennen doorrijden naar een paar mooie bossen met fox holes.