Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De examenperiode is altijd ( de examens niet meegerekend ) heel productief en na de examens zit ik door omstandigheden 2 tal weken vastgekluisterd in de zetel dus had ik ook iets nodig om mij bezig te houden. Vandaar dat ik ook maar een site ben:
De RUWE versie is bijna klaar, al wil ik hem verder uitdiepen en updaten. Verder moeten de teksten nog nagelezen worden maar ik wou toch ook al eens iets tonen! Laat dus gerust achter wat je ervan denkt!
sobel schreef:Het ziet er allemaal netjes uit hoor, maar waarom niet een volwaardig domeinnaam? Kost bijna niks en maakt je website in een klap 100% professioneler.
Om eerlijk te zijn ken ik van pc's bitter weinig af. Ik zou geen idee hebben hoe ik op die manier dat zou moeten doen...
Ik heb een domeinnaam ergens geregistreerd en al het verkeer laten doorsturen naar die gratis site. Je krijgt er ook nog een paar mailaccounts bij, die komen wel van pas (aangezien het geen gratis accounts zijn zoals gmail en hotmail wat wel eens tot problemen leid).
Ik heb er ook 0 verstand van maar dit is toch vrij eenvoudig en voor een 10`tje per jaar.
mathiasaerts schreef:Mooi eerbetoon mijn overgrootvader heeft ook in mei '40 gevochten, hij had meer 'geluk' hij moest naar een KG en mocht na een half jaar terug.