Dan zal ik mijn schrijfwijze moeten herbekijken.yente schreef:
Ik blijf de data raar vinden want men zou dan in 1940 verwijzen naar 1946. Maar waarschijnlijk interpreteer ik het fout.

Dan zal ik mijn schrijfwijze moeten herbekijken.yente schreef:
Ik blijf de data raar vinden want men zou dan in 1940 verwijzen naar 1946. Maar waarschijnlijk interpreteer ik het fout.
Van Joomla heb ik spijtiggenoeg nog niet gehoord dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik kan je wel zeggen dat ik zeer tevreden ben van Jimdo. Het wijst zichzelf echt uit!dg1983 schreef:Wie werkt er hier met Joomla voor zijn site?
Graag wat tips kan ook eventueel pm
Doe jij het ook via JimDo dan?zjopske schreef:Ik heb een domeinnaam ergens geregistreerd en al het verkeer laten doorsturen naar die gratis site. Je krijgt er ook nog een paar mailaccounts bij, die komen wel van pas (aangezien het geen gratis accounts zijn zoals gmail en hotmail wat wel eens tot problemen leid).
Ik heb er ook 0 verstand van maar dit is toch vrij eenvoudig en voor een 10`tje per jaar.
Bij een extern bedrijf (Onyx ICT) een domeinnaam gekocht met doorstuur pakket.Joep schreef:Doe jij het ook via JimDo dan?
Bij mij kost het 60 euro per jaar, of als je de business pakket neemt, 180 euro per jaar.
Klopt 100% en eerlijk gezegd vind ik dat niet kunnen, maar dat terzijde.davy schreef:De oorkonde kreeg je, de medaille moest je zelf betalen (dit is mij toch verteld).