Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In 1l bruiswater zit een zekere procent koolzuur, een gas dat niet tot het vriespunt kan afkoelen (zonet uitgevonden). Water kan dat daarentegen wel. In niet bruiswater heb je één liter puur water, één liter die kan afkoelen tot 0° C. Met bruiswater heb je echter één liter water, gemengd met gas dat niet koud kan worden. Koel je dat water af, zal het gas steeds warmte afgeven aan het water, waardoor deze laatste stof nooit enorm koud kan worden.
(Nu vraag ik mij af hoe wetenschappelijk juist deze verklaring is )
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Numb schreef:Wede gezijde gebenijde, alwaar de kip kotkedeide in de grote weide
Volgens mij veroorzaakt die flux hersenspinsels bij jou.
Ps. iemand geintereseerd in de formule voor de flux te berekenen? . Ow das ook waar, hier komen geen serieuze mensen. Maar meer dan de helft van het forum post hier iets. Wat kunen we daaruit opmaken...
Overigens kun je wel een hersenmassa klonen misschien, maar niet de verbindingen tussen de neuroreceptoren met als gevolg dat 't toch niet dezelfde hersenspinsels zijn.
Kan iemand van dit forum mij vertellen welke invloed de flux heeft op het paringsgedrag van het Zuid-Amerikaanse gordeldier met de in menopauze verkerende reuzenmier uit Zimbabwe?
Werd mij vroeger op scholl nog uitgelegd maar dat is reeds zo lang geleden.