Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In 2003 hadden wij een fantastisch topic waar een foto geraden moest worden, en de persoon die het als eerste goed had mocht vervolgens een nieuwe foto uploaden. Nu zijn de technieken iets anders dan in 2003 en is het makkelijker geworden om een foto te identificeren. Laten we het leuk houden en ons aan de volgende regels houden:
Geen gebruik van Google afbeeldingen zoeken door slepen
Geen naam van de persoon in de titel van de afbeelding
Als iedereen sportief mee kan doen is dit een erg leuke quiz!
Kleine toevoeging ten opzichte van de vorige editie!
Locaties of voertuigen mogen ook! Zorg wel dat je zelf ook duidelijk weet waar de foto is genomen of wie/wat er op de foto staat!
Houd het sportief en doe lekker mee!
Succes!
Sobel!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ik hoop dat hij iets moeilijker is "Officiële" typenummer mag - bijnaam ook. Want ik zoek namelijk de naam van deze machine! Een uitleg over wat het precies is, en wat het zou moeten doen, betekent pluspunten!
Bijlagen
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Comrade schreef:Ik heb geen idee wat het moet voorstellen,
Mijn idee is dat het een gemechaniseerde loopgravengraver is (de vml. USSR had ook van die dingen) maar als blijkt dat het een Wehrmacht-Troepenmagnetron blijkt te zijn, ben ik ook tevreden.
Een ander idee is dat het een voertuig is dat een ijzeren plaatweg legt vanaf een rol, zoals ook bij de NLD genietroepen in gebruik is (waarbij dan de rol op en niet v oor het voertuig is geplaatst) maar zoals gezegd; mocht het een gepantserd NSDAP-stemlokaal te velde zijn, vind ik het ook prachtig!
Ben benieuwd!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Jan Klaassen schreef:Ok, dan voor de volgende speurneuzen!
Ik hoop dat hij iets moeilijker is "Officiële" typenummer mag - bijnaam ook. Want ik zoek namelijk de naam van deze machine! Een uitleg over wat het precies is, en wat het zou moeten doen, betekent pluspunten!