Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Komt er een keer een foto over een onderwerp waar ik veel intresse in heb, kan ik niet op het antwoord komen! Volgens mij heb ik deze afbeelding al eens eerder gezien, maar weet niet waar! Heeft wat weg van een Lippisch maar toch ook weer niet.....ooooowwww
Blastmaster1972 schreef:Payen PA-22? Frans experimenteel vliegtuig? Het is wel een miezerig klein fotootje!
Mvg,
Jos
Jaaaa! Dat moet 'm zijn! Maar de poster moet aangeven of het werkelijk het juiste antwoord is uiteraard.
Ik zat me ook net te bedenken dat de Luftwaffe markering weleens een dwaalspoor zou kunnen zijn, echter ik dacht meer richting de Russen. Nu je dit type aangeeft denk ik dat jij de volgende mag posten
Helemaal goed, het is een PA-22!
Dat fotootje krijg ik helaas niet groter, ik ga geen imageshack gebruiken meer, ik hou het bij Mijnalbum. http://en.wikipedia.org/wiki/Payen_PA-22
Jouw beurt!
"Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft." George S. Patton
Het is een afbeelding van de brave soldaat Schwejk, een verhaal wat geschreven is door Jaroslav Hasek. Deze beschrijft het verhaal van een man die per ongeluk in het leger komt en bovendien een enorme ouwehoer is (vandaar de naam: een variant op "Schweige!")
Het tekeningetje is van Josef Lada.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Ik wist dat jij hem wist haha, helemaal correct!
Helemaal correct, deze foto heb ik gemaakt in het soldaat Svejk restaurant (Tsjechië) een keten van restauranten een aanrader om eens een vorkje te prikken!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!