Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zit vast in level twee van "impressing Lomaz". Ik rij naar die bar, schiet iedereen neer en verbouw met mijn machinepistool de rest van de bar ook nog even en ben op tijd buiten voor de politie komt. Maar ik kan niet in de auto stappen en zo verstrijkt de tijd tot de politie er wel is en ik verloren heb
probeer een andere auto te pakken. ik weet het ook niet zeker, maar lijkt mij logisch als je er niet in kan, dat je dan wegrend, door het café of iets dergelijks.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Hehe, dat moet lukken, ik heb juist 20 minuten geleden het spel geleend van m'n buur.IK heb nu nog alleen "take a ride" gespeeld maar ik zal is zien ofdak u kan helpen
Ik kan het zaterdag eventueel aan een medewerker van de Sony Playstation helpdesk voorleggen als je wilt maar ik weet niet zeker of die je kunnen helpen, want ze doen meer de technische ondersteuning. Kan het eens vragen als je 't dan nog niet opgelost hebt.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Die andere Timo schreef:Speelt iemand hier Driv3r (aka Driver 3)?
Ik zit vast in level twee van "impressing Lomaz". Ik rij naar die bar, schiet iedereen neer en verbouw met mijn machinepistool de rest van de bar ook nog even en ben op tijd buiten voor de politie komt. Maar ik kan niet in de auto stappen en zo verstrijkt de tijd tot de politie er wel is en ik verloren heb
Wat doe ik fout?
Nou heb ik juist hetzelfde voor maar ik denk dat ik een oplossing weet.Geef me 15 minuten
Hebbes !!!!!!!!!!!!!! Je moet dus de bar naar de kl*ten schieten maar vooral de frigo.Daar zitten veel wijnflessen in en as ge gedaan hebt, komt der een cutscene dat jij hun chauffeur bent