Wielrennen...
-
- Lid
- Berichten: 1176
- Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40
Yep. Kijk op hun site bij "merken", dan "ATB" en dan "Kivada".
Als enkel de vork anders is (welke vork zit er in?) dan geeft het een goed beeld. Mooie basis Deore groep en idd. Ritchey "Comp" stuur, stuurpen en zadelpen. Mooi geanodiseert frame - dat is veel duurzamer en in mijn ogen mooier dan lak.
Als enkel de vork anders is (welke vork zit er in?) dan geeft het een goed beeld. Mooie basis Deore groep en idd. Ritchey "Comp" stuur, stuurpen en zadelpen. Mooi geanodiseert frame - dat is veel duurzamer en in mijn ogen mooier dan lak.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
- Berichten: 2088
- Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54
-
- Lid
- Berichten: 1176
- Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40
Deze is van mij:
Zoals je ziet heb ik mijn frame ook laten anodiseren (door een bedrijf dat normaal masten van zeilboten doet). Verder: Mix van Shimano Dura-Ace, Ultegra en XTR, Ritchey Pro stuur, stuurpen en zadelpen, carbon crankarmen (met één 42 tands voorblad en carbon schutplaten), full carbon voorvork (incl. balhoofdbuis), carbon cantilever remmen, Flite zadel (heeft al twaalf jaar mijn voorkeur), Mavic Open Pro velgen en frogleg extra remgrepen.
Ik ben er eigenlijk zo tevreden mee dat ik er ook op de weg mee toer, want met een camelback (3 liter) heb je geen bidonhouders nodig en wanneer gebruik je tijdens een toertocht nou een versnelling groter dan 42 x 11 . Wel zielig voor mijn trouwe Bianchi koersfiets want die staat er nu wat eenzaam bij.
Zoals je ziet heb ik mijn frame ook laten anodiseren (door een bedrijf dat normaal masten van zeilboten doet). Verder: Mix van Shimano Dura-Ace, Ultegra en XTR, Ritchey Pro stuur, stuurpen en zadelpen, carbon crankarmen (met één 42 tands voorblad en carbon schutplaten), full carbon voorvork (incl. balhoofdbuis), carbon cantilever remmen, Flite zadel (heeft al twaalf jaar mijn voorkeur), Mavic Open Pro velgen en frogleg extra remgrepen.
Ik ben er eigenlijk zo tevreden mee dat ik er ook op de weg mee toer, want met een camelback (3 liter) heb je geen bidonhouders nodig en wanneer gebruik je tijdens een toertocht nou een versnelling groter dan 42 x 11 . Wel zielig voor mijn trouwe Bianchi koersfiets want die staat er nu wat eenzaam bij.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
- Berichten: 1176
- Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40
Aha, dan ben je plaatsgenoot van Groenendaal
Ik doe niet aan veldrijden in de strikte zin van het woord. Ik maak er veldtoertochten mee, dus drie tot soms wel zes uur over bospaden rijden. Dus meer duursport want voor het echte veldrijden ben ik niet explosief genoeg
Ik doe niet aan veldrijden in de strikte zin van het woord. Ik maak er veldtoertochten mee, dus drie tot soms wel zes uur over bospaden rijden. Dus meer duursport want voor het echte veldrijden ben ik niet explosief genoeg
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
- Berichten: 1176
- Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40
Klopt, hoewel ik slechts de linker (niet-STI) greep, de ketting en de trapas uit de oude 9-speed Dura-Ace groep gebruik. De achterderailleur is een 2002 korte kooi XTR, de cassette, STI-greep en het voorblad zijn Ultegra, de cranks FSA, de schutbladen van Specialité, pedalen zijn Time Atac, de remmen van Spooky, de naven en de spaken van DT Swiss, de vork van advance, de balhoofdset van BBB en het carbon kapje op de stuurpen is van giant maar de naam is weg (schuurpapier)
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
- Berichten: 1176
- Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40