Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wil even opmerken dat ik de kanalen #algemeen, #verzamelaars en #babbelbox heb afgeschaft en er nu twee kanalen actief zijn. Namelijk #algemeen en #wo2trivia
Dan is het overzichtelijk. Je kunt als het te druk zou worden altijd nog een eigen kanaal starten
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nou... zo 'slim' is dat script nou ook weer niet. Ik typte eens "seyss inquart" op de vraag wie de Oostenrijkse Reichskommissar in Nederland was en dat rekende 'ie niet goed... maar toen de volgende (paulstolk geloof ik) "seyss-inquart" typte, rekende hij het wel goed
Zitadelle schreef:Nou... zo 'slim' is dat script nou ook weer niet. Ik typte eens "seyss inquart" op de vraag wie de Oostenrijkse Reichskommissar in Nederland was en dat rekende 'ie niet goed... maar toen de volgende (paulstolk geloof ik) "seyss-inquart" typte, rekende hij het wel goed
Een paar dagen geleden is dat veranderd. Mochten er meer foutjes inzitten dan kan dat gewoon gemeld worden! Dan pas ik het aan!