Dat zijn keuzes die je moet maken eerlijk opdelen of de collectie netjes afwisselen per periode ik heb ook niet gezegd dat het gratis is maar heb het idee dat het aanmodderen wat er nu gebeurd veel meer geld kost nog los van de bureaucratie die er heerst .uniformverzamelaar schreef:Klein vraagje beste Jasper,Jasper J schreef:Leuk initiatief ik snap alleen niet waarom Belgie 1 land blijft zo verschillend ik heb niet het idee dat Belgie een echte eenheid vormt .SwaII schreef:Hier bij ons in vlaanderen gaan we weer een stuk bij krijgen om te kunnen verzamelen...![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... heid.dhtml
groetjes
Swa
Hoe ga je bv het Nationaal Legermusuem opsplitsen, de Nationale Kruidentuin enz.....
Hoe zouden de Nederlanders die aan bod gelegd hebben mochten ze het rijksmuseum moeten opsplitsen.
We hebben het al een keer meegemaakt met de Universiteit van Leuven en daar dragen de studenten nu nog de gevolgen van.
Dit meestal in de negatieve zin in plaats van de positieve en dat heeft de gemeenschap een bom geld gekost.
Leg me dit even uit. Heb een en al oor voor Uw gedachten gang hierover
Er zullen harde keuzes gemaakt moeten worden als het ooit zover komt maar er zijn voorbeelden zoals tsjechoslowakije waar het prima ging.
Nogmaals ik ben een Belg alleen ik heb niet het idee dat er nou bij veel mensen het idee heerst een trotste Belg te zijn .