Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kijk eens naar dat rode geval. In de betere versie loopt de blauwe lucht van het plaatje er naast er onder door. In de mindere versie zijn die 2 plaatjes van elkaar gescheiden.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
okay, bedankt jongens, gebruik ik de eerste, alleen nu het volgende dilemma:
Ik heb gewoon een logootje gemaakt, en ben een nieuwe aant bedenken, wat voor naam? (webdesign) en wat voor logo?
Harsha schreef:okay, bedankt jongens, gebruik ik de eerste, alleen nu het volgende dilemma:
Ik heb gewoon een logootje gemaakt, en ben een nieuwe aant bedenken, wat voor naam? (webdesign) en wat voor logo?
Ik vind dat dat iets van jezelf hoort te zijn...gewoon je verzameling bekijken..de dingen die je leuk vindt..kijk naar buiten..krijg vanzelf wel een idee dan
ik kom er nu pas achter, maar is het niet dilemma?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944