The Boudewijn Buch collection
-
- Lid
Gilles, hier staat alles: http://www.boudewijnbuch.net
Hij was een veelschrijver (boeken, gedichtenbundels, essays, columns in kranten en tijdschriften), maakte twintig jaar lang televisie- en radioprogramma's, was verzamelaar en nog veel meer.
Hij was een veelschrijver (boeken, gedichtenbundels, essays, columns in kranten en tijdschriften), maakte twintig jaar lang televisie- en radioprogramma's, was verzamelaar en nog veel meer.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
- gilles
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Miesjel
- Lid
Als ik iets zou moeten kiezen zou ik deze willen hebben denk ik:
Ik wil namenlijk al heel lang zo'n soort schip, gewoon om dat ik ze mooi vind.
En deze is echt prachtig
Verder stond er ook nog een miniatuur boekenhandel/krantenkiosk, die vind ik ook prachtig omdat je gewoon kunt zien hoe veel werk er wel niet in zit..
Ik wil namenlijk al heel lang zo'n soort schip, gewoon om dat ik ze mooi vind.
En deze is echt prachtig
Verder stond er ook nog een miniatuur boekenhandel/krantenkiosk, die vind ik ook prachtig omdat je gewoon kunt zien hoe veel werk er wel niet in zit..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
-
- Lid
...Ja, opmerkelijk dat er helemaal geen boeken onder de hamer gaanYPPY schreef:Op die site kan ik het niet vinden, maar als ik mocht kiezen, zou ik wat van zijn boeken kopen. Wel de leukste natuurlijk, maar ik lees graag en boeken zijn altijd welkom.
Maar de collectie muziek ze veilen is ook niet mis
- Dodo
- Lid
mooi he?Roel R. schreef:Ik ben ook een fan van zijn afleveringen. Was als kind zo geboeid door die rare man die vol passie over de dodo sprak
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Mooyman
- Lid
Meende me te herinneren dat Boudewijn ook enige Hitler verzamelstukken in zijn collectie had, had bij een aflevering van Barend en van Dorp eens wat documenten van die strekking bij zich, zijn witte handschoenen aan hebbend liet hij iets dergelijks zien .
Een gemis, vond het een boeiend figuur, ook hoe fanatiek hij met zijn passie(Goethe) omging en zijn eeuwige Rolling Stones T shirt aan, schitterend gewoon .
Een gemis, vond het een boeiend figuur, ook hoe fanatiek hij met zijn passie(Goethe) omging en zijn eeuwige Rolling Stones T shirt aan, schitterend gewoon .