The Boudewijn Buch collection

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik wil ook zulke witte handschoenen :)
Brodie
Lid
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ik vond zijn reis verslagen altijd erg goed
ik vind het jammer dat hij is overleden
Rust in Vrede
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Roel R. schreef:Ik wil ook zulke witte handschoenen :)

Heb er zelf ook eens om gezocht maar kon ze niet vinden, iemand hier die weet waar je dergelijke handschoenen kan krijgen?.
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Wil ik ook weten Mooyman. Zulke handschoenen aantrekken voordat je iets vastpakt is eigenlijk een erg kleine moeite. En het staat ook nog leuk :P
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ik weet wel ergens een paar te liggen, als ik ze kan organiseren zal ik zien of er voor jullie ook nog iets is uit te halen
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Ik als Fan van boudewijn was diep geroerd door zijn verlies, als jong jochie zat ik te kijken naar zijn programma's of het over napolion ging of over de dodo hij vertelde het altijd met een passie, die is mij altijd bij gelebleven en is mede aanlijding dat ik geintreseerd ben in de geschiedenis. Ik vind het een prachtman een beetje een lone sider maar ik vond hem tof, ik dacht dat er gister op nova een docu was over hem. Ik kan helaas niet bieden op de veiling omdat ik weinig geld heb :D. Ik kan niet meer zeggen het was een fascinerende man en dat zal altijd zo blijven.
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Die andere Timo schreef:Roel, weer iets gemeen :)

Ik zag hem vrij vaak bij Amsterdamse boekhandels (De Slegte, Scheltema, American Bookstore) snuffelen maar had nooit het lef hem aan te spreken omdat hij in interviews aangaf daar helemaal niet van te houden.
Ik heb daar nog eens gewerkt en kon het niet laten bij het afrekenen hem even toe te fluisteren dat ik hem een super tv maker vond.
We hebben nog even gebabbeld over de Amerikaansche burgeroorlog, ik liet hem nog even een boek zien dat niet op de geschiedenisafbeelding stond maar wel over de amerikaansche burgeroorlog ging.
Vond hij super want het was geloof ik het enige boek dat hij nog niet had.
Super gozer.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
paulstolk
Lid
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

1 woord

held
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
Willem ter Haar
Lid
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Een van mijn dromen gind in rook op toen ik van zijn dood hoorde. Ik had hem namelijk graag een keer ontmoet. Fasinerende man was het.

Ik weet niet of dat dodo bot verkocht word, anders zal ik daar voor gaan.

Lot 101 is ook een mooi ding.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Hehe fantastich, mooi om te horen dat zoveel van jullie Baudewijn zoo goed vonden.
Jullie zijn nog niet zo slecht :P

Als kind heb ik in Den Haag een opgezette Dodo gezien in het onderwijsmuseum, prachtig beest.
Ik ben er sindsdien ook gek op geweest, toen Baudewijn lekker druk ging doen over deze rare vogel ging ik uit mijn dak, eindelijk iemand zo gek als ik 8)
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Die andere Timo
Lid

Bericht door Die andere Timo »

Een blik op een deel van mijn bescheiden verzameling Büchjes. Een paar boeken zitten in de vakantiekoffer van vrienden en konden nu niet onder de scanner :) Daarnaast heb ik nog de seizoenen 1989 – 1993 op Betamax en andere seizoenen van “de wereld” op VHS.
http://ourworld.compuserve.nl/GustlW2/Boekenplank.jpg
http://ourworld.compuserve.nl/GustlW2/Boeken2.jpg
Gesloten