Zal de W.O. II militaria markt ooit instorten?
-
- Lid
Zal de W.O. II militaria markt ooit instorten?
Wat denken jullie? Zal de markt van w.o. II militaria ooit instorten? En waarom dan? Hoge prijzen, geen interesse meer in dit stuk geschiedenis bij de mensen etc. etc. Wat denk jij?
Rick
Rick
-
- Lid
nee ik denk niet dat die ooit zal instorten, dit denk ik omdat er altijd mensen geinteresseerd zullen blijven in WO2, het heeft zo'n impat gehad op de wereld.
Het kan misschien wel gebeuren dan er een tijdje minder verkocht en gekocht zal worden omdat de prijzen echt te duur zijn of kunnen worden. Maar helemaal instorten denk ik niet.
Het kan misschien wel gebeuren dan er een tijdje minder verkocht en gekocht zal worden omdat de prijzen echt te duur zijn of kunnen worden. Maar helemaal instorten denk ik niet.
- Dodo
- Lid
op een gegeven moment houd het op. De prijzen worden zo hoog dat het enkel voor de elite beschikbaar word... En het aantal items op de markt daald natuurlijk steeds...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- gilles
- Lid
- Peter M
- Lid
Ik ben ervan oevrtuigd dat het aantal steeds zal stijgen. De repro industrie draait nu al bijzonder goed, binnenkort zijn er zoveel goede repro's op de markt dat het vooral zal draaien om het feit of je al dan niet een goed gevoel hebt bij een aankoop. Ik denk wel dat zo verzamelen juist leuker zal worden, een goed gevoel volstaat, en je zit niet meer met die druk van al dan niet repro.Dodo schreef:En het aantal items op de markt daald natuurlijk steeds...
Maar voorspellen is natuurlijk moeilijk

- Dodo
- Lid
Dit begrijp ik niet helemaal. Omdat er meer goede repro's komen zal het aantal items stijgen? Voor de verzamelaar is een repro helemaal niet interresant. De reenacters kunnen nu ook al zat repro's krijgen.antwerpx schreef:Ik ben ervan oevrtuigd dat het aantal steeds zal stijgen. De repro industrie draait nu al bijzonder goed, binnenkort zijn er zoveel goede repro's op de markt dat het vooral zal draaien om het feit of je al dan niet een goed gevoel hebt bij een aankoop. Ik denk wel dat zo verzamelen juist leuker zal worden, een goed gevoel volstaat, en je zit niet meer met die druk van al dan niet repro.Dodo schreef:En het aantal items op de markt daald natuurlijk steeds...
Ik denk dat de markt van de repro's en de originele items geheel van elkaar los staan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Guido
- Lid
Dodo schreef:Dit begrijp ik niet helemaal. Omdat er meer goede repro's komen zal het aantal items stijgen? Voor de verzamelaar is een repro helemaal niet interresant. De reenacters kunnen nu ook al zat repro's krijgen.antwerpx schreef:Ik ben ervan oevrtuigd dat het aantal steeds zal stijgen. De repro industrie draait nu al bijzonder goed, binnenkort zijn er zoveel goede repro's op de markt dat het vooral zal draaien om het feit of je al dan niet een goed gevoel hebt bij een aankoop. Ik denk wel dat zo verzamelen juist leuker zal worden, een goed gevoel volstaat, en je zit niet meer met die druk van al dan niet repro.Dodo schreef:En het aantal items op de markt daald natuurlijk steeds...
Ik denk dat de markt van de repro's en de originele items geheel van elkaar los staan.
ovre een paar jaar ziet haast niemand het verschil van en orgineel of kopie
-
- Lid
- Contacteer:
- Peter M
- Lid
Ik doelde op de reproducties die verkocht worden als origineel om zodoende woekerwinsten te maken. Als die industrie nog even doorgaat wordt het tekort aan origineel ruimschoots gecompenseerd. Die repro's worden alsmaar beter, zodat er geen verschil meer is met de originelen.Dodo schreef:Dit begrijp ik niet helemaal. Omdat er meer goede repro's komen zal het aantal items stijgen? Voor de verzamelaar is een repro helemaal niet interresant. De reenacters kunnen nu ook al zat repro's krijgen.
Nu is de repro markt al duchtig versmolten met de markt van originelen.
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer: