Zal de W.O. II militaria markt ooit instorten?
- seabee
- Lid
Soms zijn de prijzen van repro's duurder dan het orginele spul. De prijzen zijn inderdaad explosief gestegen, zeker voor de veteranen verzamelaars onder ons, maar we zijn natuurlijk ook zelf schuldig aan de hoge prijzen, want wij betalen ze. Maar er zijn nog steeds koopjes te vinden op de beurzen, meestal bij de verzamelaars die wat van hun verzameling vekopen.
- seabee
- Lid
- Dodo
- Lid
seabee schreef:Ik verzamel al 20 jaardus ik ben nog verwent met leuke prijsjes
om in jou vezamelgebied te blijven. Ik kocht engelse helmen wo2 gedateerd van 1 tot 10 gulden, engelse webbing kon je uitzoeken in de 1 gulden bakken, Dat waren nog eens tijden

heb ik weer...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Mooyman
- Lid
Skylighter schreef:
Dat is momenteel zo, maar zal er niet keer moment komen dat het weer helemaal de andere kant opgaat?
Rick
Ik help het je hopen maar hoogst waarschijnlijk zal dat niet gebeuren daar we tien jaar geleden al als verzamelaars tegen elkaar zeiden dat de markt ooit eens in zou "storten", nu tien jaar verder zijn de prijzen verdubbelt en soms vertienvoudigt

-
- Lid
Moest je dat nu zonodig aan ons laten wetenseabee schreef:Ik verzamel al 20 jaardus ik ben nog verwent met leuke prijsjes
om in jou vezamelgebied te blijven. Ik kocht engelse helmen wo2 gedateerd van 1 tot 10 gulden, engelse webbing kon je uitzoeken in de 1 gulden bakken, Dat waren nog eens tijden

- seabee
- Lid
We hadden in die tijd natuurlijk wel wat minder salarisironmarc schreef:Moest je dat nu zonodig aan ons laten wetenseabee schreef:Ik verzamel al 20 jaardus ik ben nog verwent met leuke prijsjes

- Dodo
- Lid
maar nog steeds een stuk goedkoper...seabee schreef:We hadden in die tijd natuurlijk wel wat minder salarisironmarc schreef:Moest je dat nu zonodig aan ons laten wetenseabee schreef:Ik verzamel al 20 jaardus ik ben nog verwent met leuke prijsjes
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
guldens? wat zijn dat?
Ik denk zelf de markt niet echt zal instorten. Wanneer de prijzen enorm hoog worden zal de vraag automatisch dalen, waardoor eigenlijk de prijs weer zal moeten dalen. Volgens mij doet de verzamelaarsmarkt ook aan conjuncturele schommelingen.

Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
- LHek
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ooit zal de militariamarkt wel eens instorten,maar dat zal nog wel een tijdje duren.Alleen denk ik niet tot het goedkoper word(Helaas).
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Dodo
- Lid
wat niet eigenlijk?paulstolk schreef:guldens? wat zijn dat?Ik denk zelf de markt niet echt zal instorten. Wanneer de prijzen enorm hoog worden zal de vraag automatisch dalen, waardoor eigenlijk de prijs weer zal moeten dalen. Volgens mij doet de verzamelaarsmarkt ook aan conjuncturele schommelingen.
- Mooyman
- Lid
paulstolk schreef:guldens? wat zijn dat?Ik denk zelf de markt niet echt zal instorten. Wanneer de prijzen enorm hoog worden zal de vraag automatisch dalen, waardoor eigenlijk de prijs weer zal moeten dalen. Volgens mij doet de verzamelaarsmarkt ook aan conjuncturele schommelingen.
Dan schommelt het tot nu toe alleen nog maar omhoog

- Mooyman
- Lid
- Dodo
- Lid
het zakt wel. alles zaktMooyman schreef:paulstolk schreef:guldens? wat zijn dat?Ik denk zelf de markt niet echt zal instorten. Wanneer de prijzen enorm hoog worden zal de vraag automatisch dalen, waardoor eigenlijk de prijs weer zal moeten dalen. Volgens mij doet de verzamelaarsmarkt ook aan conjuncturele schommelingen.
Dan schommelt het tot nu toe alleen nog maar omhoog.

panta rei