Als volwassene veroordeeld worden of niet??
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
per ongeluk terpentine over iemand heen gooien en dan in de brand steken.. lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik denk dat ie als jongere wordt berecht, maar een hele tijd tbs er achter aan. Het "voordeel" van tbs is dat er geen definitieve datum is wanneer hij vrij komt. Als men slim is dan duurt het nog wel even voor hij vrijkomt.
Deze jongen heeft duidelijk een stoornis waar aan gewerkt moet worden.
Deze jongen heeft duidelijk een stoornis waar aan gewerkt moet worden.
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
- mauser
- Lid
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Is dat niet een beetje een racistische trekje mauser?jacob schreef:Waarom in "zijn eigen land?"paulstolk schreef:mauser schreef:eruit met die jongen
stuur em trug naar zen eigen land en laat hem daar in zijn cel weg rotten.
Hier kan hij net zo goed "weg rotten"
Ik bedoel, het is hier gebeurd, in DIT land en hij behoort in DIT land, dus moet hij in DIT land "wegrotten"
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Hij is van iraakse afkomst volgens mij.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Peter M
- Lid
Mogelijk voelen de ouders van de daders zich ook niet heel blij. Probeer je je kind een deftige opvoeding te geven en dan blijkt het in staat tot zoiets...Guido schreef:ik kan me niet voorstellen hoe die vader en moeder zich moet voelen van het slachtoffer! lijkt me echt verschrikkelijk! zou die gast het liefste zijn nek omdraaien!
- Dodo
- Lid
ik denk dat het dan een klein deel wordantwerpx schreef:De vermelding 'een deel' staat er niet voor nietsDodo schreef:de hoeveelheid geld die de gevangene verdient kan niet tegen de gevangeniskosten op...antwerpx schreef:Een andere mogelijkheid is een gedetineerde die maar een paar jaar moet zitten laten werken......voor geld. Met dat geld moet hij een deel van de gevangeniskosten betalen, en kan hij tegelijkertijd al beginnen met een nieuw leven op te bouwen.
en het is dwangarbeid.. Althans dat denk ik.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- mauser
- Lid
hij komt hier wonen wij staan toe dat hij hier mag wonen
mits hij zich goed gedraagt en hij maakt er misbruik van.
iemand die zoiets doet is een schande voor nederland ongeacht welke nationaliteit, deze jongen hoort een zeer hoge straf te krijgen
mits hij zich goed gedraagt en hij maakt er misbruik van.
iemand die zoiets doet is een schande voor nederland ongeacht welke nationaliteit, deze jongen hoort een zeer hoge straf te krijgen
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
- mauser
- Lid
Harsha schreef:Is dat niet een beetje een racistische trekje mauser?jacob schreef:Waarom in "zijn eigen land?"paulstolk schreef:
Hier kan hij net zo goed "weg rotten"
Ik bedoel, het is hier gebeurd, in DIT land en hij behoort in DIT land, dus moet hij in DIT land "wegrotten"
ben ik met je eens na er eens rustig over gedacht te hebben
maar ik werd zo kwaad toen ik het hoorde.
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!