Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit is een fantastische prestatie, wat is hij blij zeg! Hij wilde persé winnen zei hij. Wel mooi.
Maar wat ik minstens net zo mooi vond is de prestatie van Leontien van Moorsel! Geweldig! Lag in het weekend nog verdwaasd op de grond en ze rijdt nu een geweldige tijdrit. Echt klasse!
De Nederlanders doen het zo ie zo goed vind ik deze Olympische spelen. Als je het tot nu toe vergelijkt met andere landen en de landen om ons heen (België en Duitsland) bijvoorbeeld. Ik wil niet stoken richting de Belgen, maar ze blijven wel een beetje achter bij de Nederlanders ...
maakt niet uit dat ze minder goud behalen, de prestaties blijven top! Het is denk ik moeilijker om goud te verdedigen dan te veroveren n de concurentie heeft natuurlijk ook niet stil gezeten!
die mia audina kan er ook wat van anders. Heeft in ieder geval zilver. vanmiddag finale
Inge de bruin zwemt ook vandaag.
Nederlands hockey was slecht. 3-2 gewonnen van Zuid-Afrika. Erg slechte verdediging van nederland. Zuid afrika was een stuk sneller qua reactievermogen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944