Dan zien we elkaar daar wel mssDodo schreef:opgegeven als vrijwilliger. ben benieuwd
Aangemeld voor een plaatselijke werkgroep 2de Wereldoorlog
- Brianlinden
- Lid
- Darryl
- Lid
@ Roel
Mag ik misschien weten over welk museum het gaat, want ik woon in Horn en ik wist niet dat hier ergens een museum in de buurt was .
Mag ik misschien weten over welk museum het gaat, want ik woon in Horn en ik wist niet dat hier ergens een museum in de buurt was .
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
Ik werk in de psychiatrie en we hebben een patient die vele malen per dag zegt: "Ach we zijn toch allemaal platgebombardeerd" .. blijkt dus dat ze vroeger (meerdere) V2 op der kop heeft gehad.. Leuk om te herdenken eigenlijk.. wordt er elke dag aan herinnerd!Guido schreef:wat is dat nu voor een vraag? denk is o.a. na wat V-bommen aanrichten en wat voor een impact dat op iemand maakt! denk voortaan is na wat je zegtGiel schreef:Wat is er zo leuk aan v-bommen te herdenken?antwerpx schreef:Een Belg.....met een hobby die al duur genoeg op haar eigen is
Ik hoop binnenkort toe te treden tot een comité dat dat de V-bommen op Antwerpen herdenkt, ik heb daar enkele contacten.....
- PPL
- Lid
- Guido
- Lid
- Dodo
- Lid
ik had me toch niet aangemeld, dit omdat het niet mogelijk is om in de herfsvakantie heen en weer te gaan tussen verblijfplaats en museum overloonGuido schreef:ik dacht dat het Dodo was die zich wou aanmelden als vrijwilliger in het museum in Overloon. nu heb ik even wat mensen gesproken in Overloon en het is dus wel mogelijk!! ik heb er een tijdje met een vrijwilliger over gehad en klonk wel aantrekkelijk.. maar ze moeten er wel plaats voor hebben!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden