Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sorry monmax,
Ik wilde je niet jaloers maken. Ik was verplicht op pensioen te gaan met 51. Maar door omstandigheden kon ik wel een jaar vroeger vertrekken. Ik heb er geen seconde over getwijfeld.
Ik hoop dat je NIX theorie op NIX uitdraait en je toch nog bij de gelukkigen bent.
Good luck, welgemeend!
Bob
monmax schreef:
Nix staat voor Nix korte schooljaren, Nix Prepensioen, Nix VUT. En na de berichten in de krant gisteren dat de gemiddelde levensverwachting terugloopt ook Nix pensioen. Werken tot onze dood.
Heeeee, Hou eens op zeg ! Als ik dat lees ben ik geneigd om meteen naar de winkel te lopen, een stuk touw te kopen en een boom met een hoge en stevige tak op te zoeken.
Al verklaard dat misschien de terugloop van de gemiddelde leeftijdsverwachting eh, laat ook maar...hahaha.
groet,
Mario, die desondanks toch niet levensmoe is.
Eerste kwartiel van de politieopleiding voor hoofdagent, begin aankomende week al weer aan de vijfde week. Over zeven weken moet ik al voor de eerste stageperiode de straat op. De tijd vliegt echt voorbij.
Verder wel een leuke opleiding: aan de ene kant 'droge' wetten, Proces Verbalen/Mutaties en Rapporten typen en Sociale Vaardigheden, aan de andere kant veel sport (vooral hardlopen) en lessen 'Aanhouding en zelfverdediging' in de Dojo, wat altijd weer dikke pret is. Verder PPOI (Praktisch Politioneel Ongevallen Inzicht) wat EHBO voor politiemensen is.
De klas is heel erg gezellig, soms iets té
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
ik zit (naja, begin 7 september pas) in 5 VWO, Economie & Maatschappij.
m'n klas, ik hoop dat ie beetje leuk word.. we hebben een aantal van die kansloze kerels die denken dat ze heel wat zijn enzo en van die kakelkippen dus ik hoop dat die allemaal in de andere klas worden gedumpt :p
Ik ga maandag a.s. voor het eerst naar mijn nieuwe school (HBO Journalistiek te Zwolle), dus zit ik best in spanning. Gelukkig begin ik vrij rustig met enkel 3 uur Politikologie. Dus dat zit wel snor, dinsdag, woensdag en donderdag echter ben ik pas om 17.30 uur vrij!! Maarja... aan de andere kant: vrijdag ben ik helemaal vrij
Ik ben 17 geworden in april en begin aan mn 6 jaar elektro-mechanica. Ons jaartje telt 8 mense..lkkr gezellig. Helaas staat ook ons eidwerk voor de deur. Laten we nu maar hopen dat we geen CNC-machine moeten ontwerpen, want dan zal er veel vrije tijd verloren gaan .
4 de middelbaar humane wetenschappen voor de tweede maal klas is niet zoals verlede jaar, al mijn vrienden zitten op andere school dus verveel ik me wat
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.