hahahahaha
Ik wil volgend schooljaar Taal & Cultuurstudies gaan studeren in Utrecht, ik zal bij de samenstelling van mijn 'vakkenpakket' daar ook wel een paar historische vakken nemen.Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!!
Kan ik je absuluut aanraden!!Lucille schreef:Ik wil volgend schooljaar Taal & Cultuurstudies gaan studeren in Utrecht, ik zal bij de samenstelling van mijn 'vakkenpakket' daar ook wel een paar historische vakken nemen.Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!!
Hey Peter, dan lopen we elkaar misschien wel eens voorbij zonder er erg in te hebben. Ik doe "nieuwe media en digitale cultuur", ben voornamelijk aan de Kromme Nieuwegracht te vinden.Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!!
Dat zou nog best wel 'ns kunnen!!! Ik ben elke donderdagavond op de KNG te vinden, ik heb daar werkcollege vanaf 20:00!Proos schreef:Hey Peter, dan lopen we elkaar misschien wel eens voorbij zonder er erg in te hebben. Ik doe "nieuwe media en digitale cultuur", ben voornamelijk aan de Kromme Nieuwegracht te vinden.Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!!