Duin/Dune

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Duin/Dune

Bericht door Zitadelle »

Wie leest er hier de boeken van Frank Herbert's Duin-serie?

Ikzelf ben nu in deel 3 (Kinderen van Duin) en ik vind het weer ouderwets spannend.

Echter, wat schetst mijn verbazing: het boek "Voorspel tot Duin III - Huis Corrino" is niet meer verkrijgbaar :(

Maarja... misschien wel weer tegen de tijd dat ik de originele zes boeken heb uitgelezen en de eerste twee boeken in de Voorspel tot Duin-serie. Verder heb ik het bijna-niet-meer-te-verkrijgen boek "Legenden van Duin I - De Buthlerse Jihad" ook alvast besteld, omdat het bij veel zaken ook al niet meer leverbaar was.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik, ben nu bij het laatste deel (boek 11) SUper serie! Echt geweldig!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Heb jaren geleden de eerste paar delen gelezen, natuurlijk alle films en series gekeken en ook de duin-spelletjes helemaal klem gespeeld.

Zelfs het oeroude Dune I heb ik een paar maanden geleden nog eens herspeeld :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

:D Dune 2000 is leuk. Ik heb ook alle films gezien en natuurlijk de mooi series.
Gesloten