Aan de andere kant kan het verbannen van deze man ook juist het verkeerde signaal afgeven en voor hem en de zijnen juist een bevestiging/extra aangrijpingspunt zijn het wo2forum nauw in het oog te houden en te proberen dit platform bij anderen (of in de media) zwart te maken of zelfs te verbieden.
Laat duidelijk zijn dat deze afweging niet onze hoofdreden is hem hier te houden, maar het is gewoon een feit dat een slecht beargumenteerde ban het forum alleen zal schaden. Momenteel blijft hij, althans volgens de normen die wij als forum(team) hanteren, binnen de perken. Wanneer deze grens in onze ogen wordt overschreden, dan zullen we ook actie ondernemen. In dat geval kan je een mogelijke ban ook heel duidelijk verantwoorden.
Bovenstaande is denk ik in korte lijnen het 'waarom' dat de heer de Graaff hier nog lid is en daarover mag van mening worden verschilt. Dit in acht nemend zie ik zelf echter geen enkele reden om hem op dit moment(!) de toegang tot het forum te ontzeggen. Ik mijn ogen zaag je je juist daarmee je eigen stoelpoten door.

Groet, Kugel!