Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou graag even een serieuse oproep willen vermelden:
Wie gaat er vanuit de Randstad (Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht) naar Ciney op 31 oktober en is bereid om 1 passagier (extra) mee te nemen op de heen- en terugweg?
Voor mijn ouders is het helaas niet mogelijk om daarheen te rijden, zij hebben op deze zondag helaas erg weinig tijd.
Ik zou toch graag naar Ciney willen gaan, zeker na de verhalen die ik gehoord heb.
Alvast bedankt,
Roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:Ik zou graag even een serieuse oproep willen vermelden:
Wie gaat er vanuit de Randstad (Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht) naar Ciney op 31 oktober en is bereid om 1 passagier (extra) mee te nemen op de heen- en terugweg?
Voor mijn ouders is het helaas niet mogelijk om daarheen te rijden, zij hebben op deze zondag helaas erg weinig tijd.
Ik zou toch graag naar Ciney willen gaan, zeker na de verhalen die ik gehoord heb.
Alvast bedankt,
Roeland
Ik zou het spijtig vinden moest je er niet zijn, vergeleken met de micro-beurs in Arnhem, is dit een mastodont van een beurs!
Inderdaad,toen ik vorig jaar daar voor mijn eerste keer was,leek het net of ik de marathon ofzo had gelopen op het einde. Want daar loop je toch wel een aantal uurtjes rond.
waarschijnlijk was ik iets te voorbarig. Er woont een oom van mij in Brussel, er is een mogelijkheid dat ik in dat weekend daar kan logeren.
"Helaas" gaat hij altijd ieder weekend weer terug naar Nederland, zijn gezin woont daar noch.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944