Of niet natuurlijk, gewoon hetzelfde truukje als de vorige keer....
Zitten we te wachten dan op oorlog? Van de geschiedenis hebben we toch hopelijk mogen leren dat oorlog geen oplossing vormt van problemen en zeker niet een oorlog waar meneer Bush de leiding over heeft.Veteraan schreef:Hoop echt op Bush, nu heeft de wereld een harde man nodig, geen besluitloze als Kerry, de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
Nee, zo bedoel ik het niet.KevinP schreef:Zitten we te wachten dan op oorlog? Van de geschiedenis hebben we toch hopelijk mogen leren dat oorlog geen oplossing vormt van problemen en zeker niet een oorlog waar meneer Bush de leiding over heeft.Veteraan schreef:Hoop echt op Bush, nu heeft de wereld een harde man nodig, geen besluitloze als Kerry, de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
Ik ben absoluut voor Kerry en sowieso voor de democraten...
...en hoe groot is de kans dat het huidige beleid van "sterke man Bush" uitzicht geeft op een stabiel Irak? Ik denk niet dat de dagelijkse aanslagen plotseling ophouden als er een democratische regering komt (waarbij het begrip "democratisch" zeer relatief is).Veteraan schreef:Nee, zo bedoel ik het niet.De oorlog in Irak is een feit, nu moeten ze het afmaken door een democratisch regime te installeren en niet afdruipen en het land in een burgeroorlog laten vervallen.