Bush of Kerry
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Er zijn nu 26 stemmen uitgebracht en het is 13 tegen 13. Als de stand straks in Amerika ook zo is hebben ze een probleem
Of niet natuurlijk, gewoon hetzelfde truukje als de vorige keer....
Of niet natuurlijk, gewoon hetzelfde truukje als de vorige keer....
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Ik heb geen flauw idee, maar ik denk toch dat het Bush weer word. Waarschijnlijk vanwege zijn optreden tegen het terrorisme. Ik voorspel bush, met 55 tegen 45 % van de stemmen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Contacteer:
Zitten we te wachten dan op oorlog? Van de geschiedenis hebben we toch hopelijk mogen leren dat oorlog geen oplossing vormt van problemen en zeker niet een oorlog waar meneer Bush de leiding over heeft.Veteraan schreef:Hoop echt op Bush, nu heeft de wereld een harde man nodig, geen besluitloze als Kerry, de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
Ik ben absoluut voor Kerry en sowieso voor de democraten...
-
- Lid
- gilles
- Lid
-
- Lid
Ik denk (misschien is het wishful thinking hoor!) dat Kerry wint, denk maar eens aan alle mensen die een kennis/familielid of zo in de oorlog in Irak verloren hebben, of aan al die mensen die nog een zoon of dochter daar zitten hebben? Het kan toch niet dat al die mensen daar onverschillig in blijven en ik weiger eerlijk gezegd om te geloven dat het merendeel daar trots op is?
Sja, zoiezo denk ik ook dat het spannend wordt. Maar het is een feit dat de verkiezingen in Amerika absoluut niet eerlijk verlopen! Het continent dat vrijheid hoog in het vaandel houdt sluit namelijk praktisch al zijn donker gekleurde burgers uit! Bijna alle zwarten krijgen zelfs geen stembrief, er zijn er die nog aan een stembrief kunnen raken, maar die zien er anders uit en worden er systematisch uitgehaald . Toch vreselijk?
Hoe kan het dan anders dat iemand als Bush wint... Ik hoop zo erg dat Amerika uit die vicieuze cirkel van corruptie geraakt, hoor! Dat Kerry wint en dat hij het goed doet (want ook dat is natuurlijk nog niet gezegd, hé).
Hm, als ik mijn antwoord lees, vrees ik dat ik idd misschien net iets meer vanuit wishful thinking gestemd heb...
Sja, zoiezo denk ik ook dat het spannend wordt. Maar het is een feit dat de verkiezingen in Amerika absoluut niet eerlijk verlopen! Het continent dat vrijheid hoog in het vaandel houdt sluit namelijk praktisch al zijn donker gekleurde burgers uit! Bijna alle zwarten krijgen zelfs geen stembrief, er zijn er die nog aan een stembrief kunnen raken, maar die zien er anders uit en worden er systematisch uitgehaald . Toch vreselijk?
Hoe kan het dan anders dat iemand als Bush wint... Ik hoop zo erg dat Amerika uit die vicieuze cirkel van corruptie geraakt, hoor! Dat Kerry wint en dat hij het goed doet (want ook dat is natuurlijk nog niet gezegd, hé).
Hm, als ik mijn antwoord lees, vrees ik dat ik idd misschien net iets meer vanuit wishful thinking gestemd heb...
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
-
- Lid
Nee, zo bedoel ik het niet. De oorlog in Irak is een feit, nu moeten ze het afmaken door een democratisch regime te installeren en niet afdruipen en het land in een burgeroorlog laten vervallen.KevinP schreef:Zitten we te wachten dan op oorlog? Van de geschiedenis hebben we toch hopelijk mogen leren dat oorlog geen oplossing vormt van problemen en zeker niet een oorlog waar meneer Bush de leiding over heeft.Veteraan schreef:Hoop echt op Bush, nu heeft de wereld een harde man nodig, geen besluitloze als Kerry, de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
Ik ben absoluut voor Kerry en sowieso voor de democraten...
-
- Lid
-
- Lid
...en hoe groot is de kans dat het huidige beleid van "sterke man Bush" uitzicht geeft op een stabiel Irak? Ik denk niet dat de dagelijkse aanslagen plotseling ophouden als er een democratische regering komt (waarbij het begrip "democratisch" zeer relatief is).Veteraan schreef:Nee, zo bedoel ik het niet. De oorlog in Irak is een feit, nu moeten ze het afmaken door een democratisch regime te installeren en niet afdruipen en het land in een burgeroorlog laten vervallen.
-
- Lid