Stemming mooiste Avatar

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Wie heeft de mooiste Avatar 2017:

Peiling eindigde op 26 feb 2017, 19:59

Schijnwerper
2
7%
Comrade
1
4%
Jurrie
1
4%
Proos
3
11%
patrickh
3
11%
Charly1975
1
4%
Erik
1
4%
Amstelwijck
6
21%
peanut
3
11%
davy
3
11%
Uniformverzamelaar
4
14%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Gebruikersavatar
Amstelwijck
Beste Avatar 2017
Beste Avatar 2017
Berichten: 703
Lid geworden op: 03 feb 2009, 18:39
Locatie: Dordrecht, Zuid-Holland
Ontvangen: 1 keer

Re: Stemming mooiste Avatar

Bericht door Amstelwijck »

Hallo forumvrienden en medeverzamelaars. Ik schaam me diep dat ik dit topic totaal over het hoofd heb gezien. Ik wist werkelijk niet dat er weer gestemd werd op de Avatars. En dan blijkt dat ik nog winnaar ben ook. Sorry mensen ! Mijn excuses voor mijn onoplettendheid, anders had ik zeker meegestemd. Ik voel me natuurlijk zeer vereerd dat mijn Avatar in ieder geval voorbij kwam en als eerste eindigde. Even een toelichting. De foto van mijn Avatar is van de reserve tweede luitenant Jan Pieter Boots. Deze foto is afkomstig van zijn bidprent welke in mijn bezit. Geboren 4 September 1912 te Tilburg. Als reserve officier der wielrijders en sectiecommandant der P.A.G. (pantser afweer geschut) compagnie is deze man op 27 jarige leeftijd gesneuveld op 13 Mei 1940 bij de verdediging van de Vriesebrug te Dordrecht. De stad waar ikzelf ook geboren en woonachtig ben. Voor geïnteresseerden is de exacte toedracht van zijn dood tijdens deze actie te vinden op het Stiwot forum onder de kop Ter herinnering aan.......

Nogmaals dank

Groet, Wim
Om mijzelf te dwingen meer geld te verdienen, besloot ik meer uit te geven.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Stemming mooiste Avatar

Bericht door patrickh »

Ik vond het al vreemd dat ik niets hoorde ;) Nee hoor, het is je gegund, kerel! Bedankt voor je toelichting!
Plaats reactie