NTSEARCH Trojan via WO2.nl forum???????
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
NTSEARCH Trojan via WO2.nl forum???????
Sedert een aantal dagen is mijn PC geïnfecteerd geraakt met de NTSEARCH trojan. Dit is een soort zoekmachine die zich automatisch nestelt op html pagina's terwijl je ze bekijkt en verschillende termen willekeurig highlight. Als je daar op klikt, open je de pagina ntsearch.com die je dan zoekresultaten voorstelt.
Ik heb de indruk dat dit is binnengeslopen ofwel via het forum, ofwel via de sites van Image-hosting......
Zijn er nog mensen met dit probleem???
Bij de homepage van NTSEARCH kun je een uninstall downloaden, maar is dit te vertrouwen????
Mijn PC draait XP Pro, en zelfs na het herzetten naar een herstelpunt durft het probleem terug opduiken.....
Reacties????
Johan
Ik heb de indruk dat dit is binnengeslopen ofwel via het forum, ofwel via de sites van Image-hosting......
Zijn er nog mensen met dit probleem???
Bij de homepage van NTSEARCH kun je een uninstall downloaden, maar is dit te vertrouwen????
Mijn PC draait XP Pro, en zelfs na het herzetten naar een herstelpunt durft het probleem terug opduiken.....
Reacties????
Johan
29th Let's Go!!!!!
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
-
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Die toolbars kun je - indien de rest niet werkt - hier weg krijgen:
http://www.mvps.org/sramesh2k/toolbarcop.htm
http://www.mvps.org/sramesh2k/toolbarcop.htm
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
- Daan S.
- Lid
Johan, ik heb daar ook last van, nu heb ik een programma gevonden wat je gratis kunt gebruiken, die werkt bij mij redelijk goed! Af en toe (evt. wekelijks) je computer op virus scannen is ook aangeraden. Dit is het programma:
Spyware Doctor
Spyware Doctor
-
- Lid
- Contacteer:
Stravers schreef:Johan, ik heb daar ook last van, nu heb ik een programma gevonden wat je gratis kunt gebruiken, die werkt bij mij redelijk goed! Af en toe (evt. wekelijks) je computer op virus scannen is ook aangeraden. Dit is het programma:
Spyware Doctor
Ik ben al blij dat ik de enige niet ben.
Mijn PC wordt wekelijks gescand door Norton en nu heb ik nog Adaware erbij, dus het zou moeten lukken......
Al mijn PC-kennis heb ik door zelfstudie, het is dus niet altijd zo evident....
Bedankt voor de reacties
Johan
29th Let's Go!!!!!
- Dodo
- Lid
spysweeper is een topper! alleen heb je maar een 30 dagen trail, dus daarna moet je m eraf gooien.
Gewoon gebruiken bij echt hardnekkig spul, die dingen die Adaware er niet van af kan krijgen...
Bij Hijackthis moet je goed kijken dat je wel de correcte dingen eraf gooit... kijk anders op het forum van http://www.breekpunt.nl (aparte sectie HJT)
Gewoon gebruiken bij echt hardnekkig spul, die dingen die Adaware er niet van af kan krijgen...
Bij Hijackthis moet je goed kijken dat je wel de correcte dingen eraf gooit... kijk anders op het forum van http://www.breekpunt.nl (aparte sectie HJT)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid