André Hazes overleden.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Dag andre

Afbeelding
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

zeker jammer was in mijn ogen de beste nederlandstalige zanger! RIP en sterkteaan de familie en kids!
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

hoe vonden jullie de herdenking in de Arena?
Ik heb het niet helemaal gezien, moest nl trainen maar vond het erg indrukwekkend en mooi...
robin.h
Lid
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Echt indrukwekkend vond ik die herdenking!,hoe ze dat toch allemaal kunnen hebben doen in die paar dagen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
junior
Lid
Contacteer:

Bericht door junior »

Ik heb er voor gezorgd dat onze school een minuut stilte hield. :)
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Skylighter
Lid

Bericht door Skylighter »

jr. schreef:Ik heb er voor gezorgd dat onze school een minuut stilte hield. :)
Misschien beetje late reactie van me. Ik vind het spijtig dat hij overleden is, maar dat had hij misschien ook beetje aan zichzelf te danken met zijn losbandige levensstijl. Om nu een minuut stilte te houden voor hem, met alle respect, maar dat vind ik overdreven. Als je voor zijn dood aan iemand vroeg wat ze van hem vonden was het 7 van de 10 keer een negatief antwoord, het lijkt wel alsog nu iedereen met hem wegloopt :?.

Rick
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

ja z'n dood heeft ie natuurlijk wel een beetje aan zichzelf te danken, ookal had ie suiker.
Vergeet niet dat bijna alle mensen die je nu over Hazes hebt gehoord fans waren, er zijn heus veel mensen die hem nix vonden
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Hebben julli ook 1 minuut stilte gehouden voor dat meisje dat onlangs vermoord was door haar ouders, die jongen die onlangs door meerdere messteken om het leven kwam, die politieagent die door een kogel om het leven kwam, de slachtoffers van het drama in Beslan, het zoveelste slachtoffer van de oorlog in Irak enz, enz., enz.

Kortom: de dood van André Hazes is treurig voor zijn familie en fans. Er zijn echter ergere drama's die meer aandacht verdienen maar het niet krijgen...
Skylighter
Lid

Bericht door Skylighter »

KevinP schreef: Kortom: de dood van André Hazes is treurig voor zijn familie en fans. Er zijn echter ergere drama's die meer aandacht verdienen maar het niet krijgen...
Hier ben ik het helemaal mee eens!

Rick
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

ironmarc schreef:ja z'n dood heeft ie natuurlijk wel een beetje aan zichzelf te danken, ookal had ie suiker.
Ik heb ooit eens gehoord dat hij drankproblemen had, bedoel je dat misschien ?

Ik vind het afscheid (met de kist op de middenstip van de ArenA enzo ...) ook een beetje overdreven en kan me vinden in wat Kevin zegt.
junior
Lid
Contacteer:

Bericht door junior »

Voor Beslan hebben we niet gedaan (weirdo's die leerkrachten), voor Hazés hebben we eigenlijk te danken aan een stel leerkrachten die fan waren.
KevinP schreef:
Hebben julli ook 1 minuut stilte gehouden voor dat meisje dat onlangs vermoord was door haar ouders, die jongen die onlangs door meerdere messteken om het leven kwam, die politieagent die door een kogel om het leven kwam, de slachtoffers van het drama in Beslan, het zoveelste slachtoffer van de oorlog in Irak enz, enz., enz.

Kortom: de dood van André Hazes is treurig voor zijn familie en fans. Er zijn echter ergere drama's die meer aandacht verdienen maar het niet krijgen...
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gesloten