André Hazes overleden.
- Brianlinden
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Echt indrukwekkend vond ik die herdenking!,hoe ze dat toch allemaal kunnen hebben doen in die paar dagen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Misschien beetje late reactie van me. Ik vind het spijtig dat hij overleden is, maar dat had hij misschien ook beetje aan zichzelf te danken met zijn losbandige levensstijl. Om nu een minuut stilte te houden voor hem, met alle respect, maar dat vind ik overdreven. Als je voor zijn dood aan iemand vroeg wat ze van hem vonden was het 7 van de 10 keer een negatief antwoord, het lijkt wel alsog nu iedereen met hem weglooptjr. schreef:Ik heb er voor gezorgd dat onze school een minuut stilte hield.

Rick
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Hebben julli ook 1 minuut stilte gehouden voor dat meisje dat onlangs vermoord was door haar ouders, die jongen die onlangs door meerdere messteken om het leven kwam, die politieagent die door een kogel om het leven kwam, de slachtoffers van het drama in Beslan, het zoveelste slachtoffer van de oorlog in Irak enz, enz., enz.jr. schreef:Ik heb er voor gezorgd dat onze school een minuut stilte hield.
Kortom: de dood van André Hazes is treurig voor zijn familie en fans. Er zijn echter ergere drama's die meer aandacht verdienen maar het niet krijgen...
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Ik heb ooit eens gehoord dat hij drankproblemen had, bedoel je dat misschien ?ironmarc schreef:ja z'n dood heeft ie natuurlijk wel een beetje aan zichzelf te danken, ookal had ie suiker.
Ik vind het afscheid (met de kist op de middenstip van de ArenA enzo ...) ook een beetje overdreven en kan me vinden in wat Kevin zegt.
-
- Lid
- Contacteer:
Voor Beslan hebben we niet gedaan (weirdo's die leerkrachten), voor Hazés hebben we eigenlijk te danken aan een stel leerkrachten die fan waren.
KevinP schreef:Hebben julli ook 1 minuut stilte gehouden voor dat meisje dat onlangs vermoord was door haar ouders, die jongen die onlangs door meerdere messteken om het leven kwam, die politieagent die door een kogel om het leven kwam, de slachtoffers van het drama in Beslan, het zoveelste slachtoffer van de oorlog in Irak enz, enz., enz.jr. schreef:Ik heb er voor gezorgd dat onze school een minuut stilte hield.
Kortom: de dood van André Hazes is treurig voor zijn familie en fans. Er zijn echter ergere drama's die meer aandacht verdienen maar het niet krijgen...
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA