Kermis

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Brianlinden
Lid
Lid

Kermis

Bericht door Brianlinden »

Iemand nog naar de leidse kermis dit weekend!?

3e grootste van Nederland :D

Meer info: http://www.3october.nl/
Skylighter
Lid

Bericht door Skylighter »

Nee, ik vind kermis een totale verkwisting van geld.

Rick
Brianlinden
Lid
Lid

Skylighter schreef:Nee, ik vind kermis een totale verkwisting van geld.

Rick

Ik ga voor de avond spetakel.

.....VS....:P
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Nou voor mij is die kermis te ver weg. Maar heb afgelopen weekend wel kermis gevierd bij ons in de stad. Naja eigenlijk heel weinig van de kermis gezien. Zat me namelijk te bezatten in de tent met vele andere mensen. :P :lol:
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Skylighter schreef:Nee, ik vind kermis een totale verkwisting van geld.

Rick
net zoals alle andere pleziertjes...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Skylighter
Lid

Dodo schreef: net zoals alle andere pleziertjes...
\

Nee hoor, maar zeg nou zelf het is schrikbarend duur... eerst betaalde je f1,- voor zo'n grijpding en nu is het €1,-... :?

Rick
Brianlinden
Lid
Lid

Er zijn zat dingen om nog van te genieten!
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Ja de kermis is wel zonde van je geld. Zeker dat gokken. Je moet heel veel geld erin in stoppen wil je iets groots krijgen en dan heb je nog niks. Maar het is altijd wel gezellig. Zeker de feesten die er bij ons zijn.
Skylighter
Lid

Brianlinden schreef:Er zijn zat dingen om nog van te genieten!
Iedereen stelt zo zijn priotiteiten weer anders :)

Rick
Brianlinden
Lid
Lid

Dus jij bent een persoon die snacht in het donker zijn helm zit te poetsen en al zijn geld uitgeeft aan de wo2! ?
Skylighter
Lid

Brianlinden schreef:Dus jij bent een persoon die snacht in het donker zijn helm zit te poetsen en al zijn geld uitgeeft aan de wo2! ?
Ten eerste ik heb geen helm, ten tweede 's nacht lig ik op bed en ten derde ik geef m'n geld liever uit aan m'n sport en tenslotte als vierde: het is alberto! (neeh geintje :P ).

En omdat ik niet naar de kermis ga, hoe je me nog niet te betitelen als een of andere freak. Er zijn zat andere manieren op plezier te hebben, zoals de bios, lasergamen, windsurfen enz. enz.

Rick
Laatst gewijzigd door Skylighter op 30 sep 2004, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Skylighter schreef:
Brianlinden schreef:Er zijn zat dingen om nog van te genieten!
Iedereen stelt zo zijn priotiteiten weer anders :)

Rick
jep.

Voor de 1 een leuke avond, de ander militaria. (of in jouw geval sport)

Ik zit nog altijd te denken aan een perfecte combinatie tussen militaria en uit :) (iemand tips)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Ja denk dat je toch veel moet gaan werken dan. Als je ze alle 2 wil gaan combineren. Of minder uitgeven aan je verzameling. Maar dat is wel moeilijk, tenminste voor mij wel dan. :P Of gewoon zorgen dat je met rijke vrienden uitgaat die je bier voor je betalen. :)
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Nico Roelofs schreef:Ja denk dat je toch veel moet gaan werken dan. Als je ze alle 2 wil gaan combineren. Of minder uitgeven aan je verzameling. Maar dat is wel moeilijk, tenminste voor mij wel dan. :P Of gewoon zorgen dat je met rijke vrienden uitgaat die je bier voor je betalen. :)
Ik werk bij de AH, maar dat kan niet zo veel, en teren op het geld van me vrienden doe ik niet... :)

Tja, gewoon in de herfstvakantie een inhaalslag maken bij de AH :)
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Ja en dat is ook maar verstandig ook, niet op het geld van je vrienden teren. Zullen ze waarschijnlijk niet fijn vinden. :P Ja dan wordt het veel werken in je herfstvakantie.

Ik moet zeggen dat als ik naar een concert ga nog altijd wel redelijk goedkoop uit ben. Niet bij hele grote namen dan want dan betaal je weer heel veel voor een kaartje. Ik ben dan altijd drukker met actief doen dan zuipen. :P Misschien is dat wat?
Gesloten