Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dodo schreef:Ik zit nog altijd te denken aan een perfecte combinatie tussen militaria en uit (iemand tips)
Is inderdaad erg moeilijk
Wat bij mij het best in de buurt kwam, was een discotheek in het Normandische Etrhéham, waarna we gaan slapen zijn in de bekende bunkers van Longues sur Mer (aan Omaha). Nog nooit zo'n zalige kater gehad !
waarna we gaan slapen zijn in de bekende bunkers van Longues sur Mer
vandaar de urinelucht...
Concert word voor mij weer moeilijk ivm. vervoer... Gewoon niet teveel drinken
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
op zo'n avond krijg je dorst hoor
en cola is even duur als bier, dan weet ik wat ik kies...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
en saaier? Leg mij dat eens uit, je bent toch niet zo'n typ die het alleen gezellig kan maken met drank? Zonder drank kan je jezeld ook best vermaken hoor.
Nee hoor te ver weg en bovendien een erg dure kermis!
Wat dat betreft had je het afgelopen weekend beter naar Weert kunnen gaan, lekker sfeertje daar meestal met de kermis! Helaas heb ik het dit jaar gemist...