Hoi, ik ben Romano!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Romson
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2019, 22:50

Hoi, ik ben Romano!

Bericht door Romson »

Goedemorgen allen!

Zojuist ben ik lid geworden van dit forum. Ik ben een beginnende verzamelaar van onklaar gemaakte vuurwapens uit WO2, en heb momenteel een (schaamtelijke) 2 stuks aan de muur hangen. Maarja, iemand moet ergens beginnen toch!

Ik ben eigenlijk begonnen doordat ik een tijdje terug een foto van m'n opa, wie inmiddels is overleden, vond waarbij hij tijdens zijn periode van de politionele acties was uitgezonden naar Indië. Na wat onderzoek op het internet kwam ik erachter dat het model waarmee hij op de foto's staat een Lee Enfield No.4 Mk.1 is dus dat ben ik gaan opzoeken op het internet. Verrek! Je mag die dingen gewoon thuis hebben als ze onklaar gemaakt zijn! Nou, ik dus als een bezetene gaan sparen en heb toen mijn eerste onklaar gemaakte wapen gekocht.

Ik ben lid geworden van dit forum om meer weetjes op te doen van allerlei wo2 wapens en eventueel, indien mogelijk, kansen tegen te komen om er een te kopen van iemand die er dan toevallig een te koop heeft staan.

Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb! :)
Bijlagen
IMG-20190306-WA0039.jpeg
20181222_233903.jpg
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Hoi, ik ben Romano!

Bericht door Bertus Bunker »

Mooi begin Romano !
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Hoi, ik ben Romano!

Bericht door patrickh »

Welkom!
Romson
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2019, 22:50

Re: Hoi, ik ben Romano!

Bericht door Romson »

Dank!
Plaats reactie