Wanneer de post iets weg raakt
-
- Lid
Wanneer de post iets weg raakt
Hallo mensen,
Een vraagje. Er is mij nu al 2 keer overkomen dat wanneer ik een item op de post doe het dan plotseling kwijt raakt. Zoals de week heb ik ook iets verzonden naar een persoon en diegene heeft het nooit binnen gekregen! Nu het mij al 2 keer overkomen is, kan ik dan ook evt. een klacht in dienen bij de postkantoor?
Een vraagje. Er is mij nu al 2 keer overkomen dat wanneer ik een item op de post doe het dan plotseling kwijt raakt. Zoals de week heb ik ook iets verzonden naar een persoon en diegene heeft het nooit binnen gekregen! Nu het mij al 2 keer overkomen is, kan ik dan ook evt. een klacht in dienen bij de postkantoor?
- gilles
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
Het beste is dat je telkens een klacht indient.
Op zich verandert dit weinig of niks aan je probleem.
Maar als er sprake is van regelmatige diefstal in dat kantoor en mensen dienen mooi hun klacht in,dan gaan ze bij abnormaal veel klachten een interne onderzoek opstarten.
Dit kan dan weer leiden tot arrestatie van die persoon/dief en voor jou op lange termijn terug een normaal postverkeer.
Adrian.
Op zich verandert dit weinig of niks aan je probleem.
Maar als er sprake is van regelmatige diefstal in dat kantoor en mensen dienen mooi hun klacht in,dan gaan ze bij abnormaal veel klachten een interne onderzoek opstarten.
Dit kan dan weer leiden tot arrestatie van die persoon/dief en voor jou op lange termijn terug een normaal postverkeer.
Adrian.
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Bij bedrijven als Van Gend & Loos wordt ook veel gejat. Dit weet ik van mensen die daar werken. Maar dan zijn het vooral dingen als telefoons en dergelijke die aantrekkelijk zijn voor de mensen die daar werken. Als ze je daar betrappen wordt je op staande voet ontslagen, maar dan moeten ze je natuurlijk eerst betrappen.
Iets aangetekend opsturen bij de post werkt wel beter. Het ligt aan het gewicht wat dat kost geloof ik.
Iets aangetekend opsturen bij de post werkt wel beter. Het ligt aan het gewicht wat dat kost geloof ik.

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
-
- Lid